هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری


دانلود پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری

مجموعه ایی کوچک از سیستمها در حد به انجام رسیدن کارهای مجموعه به هم متصل شده اند
سیستم های پرسنل بدلیل نوع محیط دارای اعتمادی کاذب به یکدیگر هستند  
کسی بصورت مجزا و اختصاصی به امنیت سیستم ها فکر نمی کند
معمولا مدیریت یکپارچه در شبکه و جود ندارد و سیستم ها بصورت جزیره ایی کنترل می شوند
راهکارها و روش های امنیتی بصورت سلیقه ایی مورد استفاده قرار می گیرند
بدلیل کوچک بودن مجموعه ، خرید راهکارهای امنیتی پیشرفته ممکن است مقرون به صرفه نباشند (حتی در صورتی که به آنها نیاز باشد)
حتی در صورت خرید این قبیل تجهیزات، نیرویی فنی برای استفاده صحیح از آنها وجود ندارد
در اغلب موارد از نرم افزارهای قفل شکسته و بدون لایسنس استفاده می گردد ( عدم بروز رسانی)
بدلیل عدم دسترسی به اینترنت با سرعت بالا و مناسب، کاربر عمومآ تمایلی به بروز رسانی نرم افزارها یا سیستم عامل ندارد

تقسیم بندی از نظر هدف حمله
از کار انداختن سرویس ها و ایجاد اختلال عمدی
دسترسی به اطلاعات و داده های ارزشمند
تخریب وجهه اجتماعی، سیاسی
سایر موارد )ویروس های مزاحم و بدون هدف خاص(
تقسیم بندی از نظر نحوه گسترش حملات
خودکار و گسترده (ویروسها، کرم های اینترنتی)
غیر خودکار و موردی (اقدام به نفوذ توسط هکرها)
برخی از مهم ترین علت های بروز تهدیدات امنیتی
بروز نبودن سیستم ها و نرم افزارها (عدم نصب اصلاحیه های امنیتی)
تنظیمات اشتباه یا نا امن پیاده سازی شده در سیستم ها و نرم افزارها
کلمات عبور ضعیف و قابل حدس
عدم استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس، بروز نبودن آنها و یا نا کارآمد بودن نرم افزار
ورود و خروج کنترل نشده اطلاعات و نرم افزارها در شبکه و سیستم ها

آشنایی با مفاهیم اولیه و کلی در خصوص ارزیابی امنیتی شبکه ها
آشنایی با استانداردها و متدولوژی های موجود
آشنایی با روش های مختلف بررسی امنیتی
آشنایی با مراحل مختلف انجام بررسی امنیتی
آشنایی با ابزارهای مختلف و تکنیک های مختلف نفوذ

 

شامل 57 اسلاید powerpoint

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری

دانلود مقاله معیارها و موانع وحدت اسلامی اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله معیارها و موانع وحدت اسلامی اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله معیارها و موانع وحدت اسلامی اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری


دانلود مقاله معیارها و موانع وحدت اسلامی اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری

یکی از نیرنگهای غرب این بود که در پوست ملل مسلمان رفت (و میان آنها در باب تمدن اسلامی تفرقه ایجاد کرد.) چون نمی شد این تمدن گذشته را انکار کرد در پوست عربها رفت و گفت تمدن عرب .    
کتاب « اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری » به کوشش سیدحمید جاوید موسوی تدوین شده و انتشارات صدرا آن را در ۱۶۰ صفحه منتشر کرده است . این کتاب هشت فصل دارد وعناوین موجود در فهرست مطالب آن به شرح زیر می باشد :
شبنم یک صبح خندان وحدت کلمه درکلام قدسی علی (ع ) و اتحاد اسلامی علی (ع ) فدایی وحدت اسلامی پیشگامان وحدت اسلامی اسلام فرامرزی و وحدت اسلامی حج همایش اتحاد حج و وحدت اجتماعی حج و اتحاد دل ها تقویت پیوند مسلمانان جلوه های اتحاد غوغای تفرقه و عناوین متعدد دیگر. به دلیل اهمیت مطالبی که شهید مطهری پیرامون وحدت اسلامی نوشته و یا بیان کرده اند گزیده هایی از کتاب مذکور را برای استفاده خوانندگان درج می کنیم .
● علی علیه السلام فدایی وحدت
الان کار تبلیغات استعماری به آنجا رسیده که اگر کسی سخن از وحدت اسلامی بگوید عده ای از نظر مذهبی او را تکفیر می کنند که تو می گویی وحدت اسلامی ! وحدت اسلامی بر خلاف مذهب تشیع است !
علی فدای وحدت اسلامی شد. چه کسی به اندازه علی برای وحدت اسلامی احترام قائل بود این دیگران بودند که می بریدند و این علی بود که وصل می کرد. یک آقایی روی منبر می گفت : الحمدلله یادم هست که از اول عمرم با وحدت اسلامی مخالف بودم !(خدا مثل تو را زیاد نکند در این جامعه !) قرآن می فرماید : واعتصموابحبل الله جمیعا و لاتفرقوا و اذکروانعمه الله علیکم اذکنتم اعدا فالف بین قلوبکم آیه دیگر : و لاتکونوا کالذین تفرقو واختلفوا من بعد ما جا هم البینات . آیه دیگر : ولاتنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم . مسلمین ! با یکدیگر تنازع و اختلاف نداشته باشید که فشل و سست می شوید نیروی شما گرفته می شود بعد بو و خاصیت از شما گرفته می شود یک جمعیتی که وحدت نداشته باشد و اختلاف داشته باشدسست است دیگر آن بو و رایحه خوشی که از یک جامعه واقعی اسلامی بلند می شود از آن جامعه بلند نمی شود. علی علیه السلام در آن لحظات آخر عمرشان وصیتی کرده اند که مجموعا بیست ماده است یکی از آنها در باره وحدت و اتفاق است . حال این که در این زمینه هم دشمنان چه کرده اند از ده دوازده قرن پیش تا قرن خودمان چه شده است . خود مسلمین چقدر مسئول این کارند(که واقعا هم مسئول اند) و عوامل خارجی بالاخص یهودی ها چقدر نقش موثر داشته اند این هم داستان مفصلی است .

 

 علی علیه السلام فدایی وحدت
 تمدن اسلامی و نیرنگ غرب
 تفرقه بینداز و حکومت کن
 برنامه های استعمار برای تفرقه
 ملاکها و معیارهای وحدت اسلامی
 ازاله موانع وحدت
 اهتمام اسلام به وحدت
 وحدت ضروری ترین نیاز عصر
 قرآن زبان اتحاد
 وحدت و ترویج زبانهای اسلامی
 محورهای وحدت اسلامی
 وحدت و استقلال طلبی
 لوازم ایجاد وحدت
 وحدت و حسن تفاهم

 

شامل 11 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله معیارها و موانع وحدت اسلامی اتحاد اسلامی در آثار شهید آیت الله مطهری

دانلود تحقیق نقد و بررسی ادبیات و ادیبان

اختصاصی از هایدی دانلود تحقیق نقد و بررسی ادبیات و ادیبان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق نقد و بررسی ادبیات و ادیبان


دانلود تحقیق نقد و بررسی ادبیات و ادیبان

این مطالعات دیر انجام که با ادبیات معاصر امریکا آغاز شد طولی نکشید که سر زندگی اصالت و توانایی این ادبیات ،همه حواسم را به خود مشغول داشت . فاکنر ،اونیل و همینگوی نویسندگان ژرف اندیش و قدرتمندی بودند که مقام رمان و نمایش امریکا را تا حد رمان و نمایش انگلستان ،آلمان و فرانسه ارتقا دادند ، زیرا هنگامی که جایزه نوبل در 1949 له نویسنده گمنامی اهدا شد که ظاهراً در مردابهای میسی سی پی گم شده بود و یا در سال 1954 به جهانگرد ریش و پشم دار سالخورده ای تعلق گرفت که شهر پاریس از سی سال پیش او را روزنامه نگاری تهیدست می شناخت که زیر سقفی در حال فرو ریختن با ماشین تحریر کهنه اش کانجار می رفت ، غولهای ادبی اروپا از جا پریدند . انتقاد از من رواست ، چرا که تا 1966 فقط یک رمان از همینگوی و یک رمان از استین بک خوانده و اصلاً کتابی از فاکنر نخوانده بودم . اکنون نیز از ادبیات کانادا ، مکزیک و امریکای جنوبی چیزی نمی دانم ، هر خواننده آگاهی این نکته بی دردسر ، تنگ نظرانه و توهین آمیز برای « ایالات متحده » ای است به سادگی حدس بزند . به راستی چه کسی به ما صفتی ملی عطا خواهد کرد ؟
باری ، من از « صراحت » عریان بسیاری از نویسندگان متوسط امریکا در بیان اعمال محرمانه تنمان ، اندکی یک خورده ام . ممن پیوریتن1 معصومی نیستم و آن قدر در رگهایم خون فرانسوی – کانادایی جریان دارد که اگر شوخی زشتی با زیرکی بیان شود یا حتی دیدن فیلم « عریانی » هم ممکن است مذاقم خوش بیاید . من پیش خود فرض کرده بودم ، هر کس که آن قدر هوش و حواس دارد که بتواند کتابی بنویسد ، خود به خود می داند ، برخی واژه های تند و رک بوی زننده ای از مصداق خود و محیط آن مصداق را با خود دارند ، چون این گونه واژه ها می تواند هر شعری را که شاید درباره تن و بدن باشد ، به فضاحت بکشاند ، لذا این دسته نویسندگان در آثاری که پیش چشم ما گشوده می شود و با ما تماس حاصل می کند از واژگانی استفاده می کنند که از پیش ضد عفونی شده است . یعنی در گفتگو از اسرار خلوت و رختخواب به شیوه غیر مستقیم و فرهیخته ای متوسل می شوند . وقتی این گونه خودداریها مورد توجه قرار گیرد ، ادراک آدمی تند و تیزتر می شود . و درگیریها و تضادها هم کندتر می شوند و اینک که دادگاههای ما کم و بیش برای تعریف قبح دست از تلاش برداشته اند ، سالها در هرزه نگاری چه بهنجار و چه ناهنجار غوطه خواهیم خورد ، باشد

 

شامل 87 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق نقد و بررسی ادبیات و ادیبان

دانلود مقاله اسدالله علم

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله اسدالله علم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله اسدالله علم


دانلود مقاله اسدالله علم

اسدالله خان علم امیر قاینات، مرداد ۱۲۹۸ بیرجند - ۱۵ فروردین ۱۳۵۷تهران، یکی از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی دوران محمدرضاشاه پهلوی. نخست وزیر ایران از سال ۱۳۴۱ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی. پسر محمد ابراهیم خان علم امیر قاینات «شوکت الملک دوم».
اسدالله علم
امیر اسدالله در دانشکده کشاورزی کرج آموزش دید. در سال ۱۳۱۸ با ملک تاج، دختر قوام الملک شیرازی ، عقد زناشویی بست. پیش از آن پسر قوام الملک با اشرف پهلوی ازدواج کرده بود. در سال ۱۳۲۵ امیر اسدالله فرماندار سیستان و بلوچستان شد، در سال ۱۳۲۹ وزیر کشاورزی و چندی بعد وزیر کشور شد. از سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۴۱ شغلهای مختلف دولتی داشت. از ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۲ نخست وزیر بوده. از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۴۵ رئیس دانشگاه پهلوی شیراز بود. از سال ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۶ امیر اسدالله وزیر دربار ایران بوده. وی در فروردین سال ۱۳۵۷ درگذشت.

اسدالله علم
اسدالله علم کیست‌؟
اسدالله علم؛ یار غار شاه
اسدالله علم در زمان کودتای 28 مرداد 1332
ــ گزارش 1:
ــ گزارش 2:

 

شامل 10 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اسدالله علم

دانلود مقاله حمله نظامی آمریکا به طبس

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله حمله نظامی آمریکا به طبس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله حمله نظامی آمریکا به طبس


دانلود مقاله حمله نظامی آمریکا به طبس

در شامگاه 24 اوریل 1980 گروه عملیات ویژه سری شامل 90 نفر از کماندوهای ویژه‌ی دلتا ارتش امریکا با دهها فروند هواپیمای لجستیکی و هلی‌کوپترهای نظامی برای آزادی 16گروگان سفارت اشغال شده‌ی امریکا در 13 آبان 58 در تهران، به طور مخفیانه از فرودگاه نظامی در قاهره و ناو اتمی «یو اس اس نیمیتز» در دریای عمان از مرزهای جنوب شرقی ایران عبور کردند و وارد فرودگاه اضطراری صحرایی در صحرای طبس شدند تا از آنجا به کمک 8 فروند هلی کوپترهای تاکتیکی و 6فروند هواپیمای C-130 نیروها و امکانات و تجهیزات لازم را به تهران منتقل کنند و از آنجا طی یک عملیات رهایی گروگان با استفاده از آخرین تجهیزات و امکانات نظامی کارکنان سفارت امریکا که در خود سفارت و 3 تن دیگر در وزارت خارجه نگهداری می شدند را آزاد و به همراه خود به طبس و از آنجا به امریکا ببرند. پیروزی در این عملیات که به «پنجه عقاب» نام‌گذاری شده بود و بارها در صحرای آریزونا و ساختمان‌های شبیه سازی شده تمرین شده بود، صد درصد توسط طراحان و کارشناسان وزارت جنگ امریکا تضمین شده بود. بد نیست بدانید که چند هفته قبل از عملیات نمونه ای از خاک منطقه طبس به امریکا منتقل شد تا روی آن آزمایشات لازم انجام بگیرد. همه چیز درست و حساب شده بود. این اقدامی بود که برژینسکی (مشاور امنیت ملی وقت امریکا) آن را «عمل مناسب برای اثبات حاکمیت امریکا» نامید.
همچنین اشغال سفارت امریکا که در تاریخ سیاسی جهان بی‌سابقه بود شوک شدیدی را به فضای سیاسی جهان وارد کرده و امریکا در کمال قدرت افکار عمومی ملت خود و کشورهای غربی را به همراه خود داشت.
در تمام مدت بیش از 200 روزی که کارکنان سفارت امریکا اسیر نیروهای انقلاب بودند، کارتر رییس جمهور وقت امریکا به کلی خواب و خوراک خود را از دست داده بود. بعد از جنگ ویتنام این بزرگترین بحران امنیتی برای امریکا بود. حمله یگان‌های ویژه سری دلتا می‌توانست تسکینی بر آلام همه امریکایی‌های تحقیر شده باشد. آنها با اتکا به قدرت نظامی و اطلاعاتی خود طرحی بسیار دقیق برای این عملیات آماده کرده بودند.

 

 

شامل 11 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله حمله نظامی آمریکا به طبس