هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه وورد مطالعات کامل موزه خودرو 154 صفحه ای

اختصاصی از هایدی پروژه وورد مطالعات کامل موزه خودرو 154 صفحه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه وورد مطالعات کامل موزه خودرو 154 صفحه ای


پروژه وورد مطالعات کامل موزه خودرو 154 صفحه ای

کامل ترین مطالعات موزه خودرو، مناسب برای ارائه در درس طرح نهایی معماری مقطع کارشناسی  که برای اولین بار در سطح وب در سایت دنیای معمار منتشر میشود. شما میتوانید با خرید این پروژه با خیال راحت آن را به عنوان مطالعات طرح نهایی خود ارائه دهید.

موزه خودرو

کاربرد خودرو‌ها در زندگی امروزه بشر بسیار متنوع و گسترده است بطوری که اگر خودرو ها را از زندگی روزمره حذف کنیم شاید تمدن بشری دیگر به شکل کنونی وجود نداشته باشد.

شناختی که در گذشته از شهرها و مسیرهای رفت و آمد آن داشتیم، با اختراع خودرو به کل تغییر کرد و مسیرها و جاده ها بر اساس استاندارد خودرو طراحی و ساخته شدند. این اختراع همچنین باعث تغییر چشم اندازها، محیط زیست، معماری و در کل شیوه زندگی انسان‌ها شد.

می‌توان خودرو را بعنوان یک خانه در نظر گرفت زیرا هر دو یک پناهگاه محسوب می‌شوند. هم خانه و هم خودرو وجه اشتراکی با یکدیگر دارند؛ هر دو دارای پنجره، تهویه، چراغ، پوشش بیرونی (بدنه)، فضاهای کف، مبلمان، انبار و ... هستند. تنها تفاوتی که میان خودرو و خانه هست همان امکان جابجایی سریع خودرو می‌باشد. بنابراین خودرو بی ارتباط با معماری نیست و در نتیجه وجود فضایی به اسم موزه برای آن ضرورت دارد. یکی از نیاز‌های فعلی در زمینه افزایش آگاهی نسبت به گذشته، تاریخ و سیر تحولی خودرو می‌باشد تا علاقمندان و استفاده کنندگان از خودرو به این اطلاعات دست یابند.

با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی از جمله صنعت خودرو و ضرورت و اهمیت استفاده از آن، سعی در طراحی موزه‌ای برای به نمایش گذاشتن گذشته و سیر تحول خودرو برای علاقمندان و افزایش آگاهی و دانش بازدیدکنندگان داریم، و همانطور که می دانیم امروزه بستر سازی رفاه و ارتقاء آن از مسائل مطرح و مهم کشور است.

فهرست مطالب مطالعات موزه خودرو

فصل چهارم این مطالعات که درباره اقلیم و موقعیت سایت هست درباره ی استان اردبیل میباشد که میتوانید این بخش را به مطالعات اقلیمی استان خود تغییر دهید.

meuseum

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه وورد مطالعات کامل موزه خودرو 154 صفحه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد