هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

اختصاصی از هایدی دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

 اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم 

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 28

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه:

اهداف تحقیق  

بیان مسئله 

بیان وضعیت موجود 

ملاک ها ونشانگرهای  مربوط به آن  

گردآوری اطلاعات (شواهد 1) :

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :

راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی  

بی توجهی به سؤالات دانش آموزان:

تجزیه وتحلیل داده ها

تفسیراطلاعات   

انتخاب راه جدید به صورت موقتی :

ضرورت اجرای طرح  

توافق راه حل های اجرایی  

گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه 

تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام 

ارزشیابی واعتباربخشی  

یک پیشنهاد 

نتیجه گیری  

منابع:

 

چکیده

همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند،  اذعان می کنند که در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همکارانی که دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندکه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندکتاب واستفاده ازمطالب یکی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی کردم که تدریس درمحیط کلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی کردم که کدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد