هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب از عشق و علاقت پول بساز

اختصاصی از هایدی کتاب از عشق و علاقت پول بساز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب از عشق و علاقت پول بساز


کتاب از عشق و علاقت پول بساز

هر کس فقط در راهی که به آن علاقه دارد موفق میشود...

والدین همه ی ما در سنین شروع زندگی برای ما آرزوهای بزرگی در سر داشتند ، آنها می خواستند تا ما پا در راهی بگذاریم که شادمانی و راحتیمان تضمین شود و از این طریق احساس خوشبختی کنیم. اما گاهی اوقات بعضی از آنها از یک اصل مهم غافل می شدند و آن این بود که "هر کس فقط در راهی که به آن علاقه دارد موفق میشود"

 

وادار کردن اشخاص به پیمودن راهی که به آن علاقه ای ندارند قطعا نتیجه ی منفی به همراه خواهد داشت. گاهی اوقات یک فرد هوش اقتصادی بسیار بالایی را به صورت نهفته دارد ، اما والدین او با اصرار و شاید تهدید از وی می خواهند تا به دنبال موفقیت در مدارج دانشگاهی و علمی باشد! در حالی که نه به آن علاقه ای دارد و نه از استعداد خاصی در درس بهره مند است. غافل از اینکه اگر راه برایش هموار شود می تواند یک امپراطوری مالی عظیم خلق کند!

 

بر عکس این موضوع هم کاملا صادق است. شخصی را تصور کنید که از هوش بالایی در درس و یادگیری علم برخوردار است اما شرایط او را مجبور می کند که به فعالیت های اقتصادی روی بیاورد و علایقش را فراموش کند.

 

 متاسفانه این تفکر امروز حتی توسط رسانه ها هم به طور ناخواسته رواج داده می شود. مدرک دانشگاهی را تنها دلیل بزرگی یا کوچکی یک انسان جلوه می دهند و به قدری روی آن اصرار دارند که نتیجه اش می شود همین مدرک گرایی وحشتناکی که گریبانگیر جامعه ی ما شده است. افرادی با مدارک دانشگاهی بالا ، سواد کم و دور شده از علاقه و استعدادهای قلبی و درونی.

 

بر میگردیم به جمله ای که در ابتدا گفتیم:

هر کس فقط در راهی به موفقیت می رسد که به آن علاقه داشته باشد.

اگر از خودتان انتظار موفقیت چشمگیر را دارید ، باید به دنبال علایق و استعدادهای درونیتان بروید. چه در زمینه ی تحصیلی چه در زمینه ی کاری و چه در هر زمینه ی دیگری. چرا که فقط در این صورت است که موفق می شوید و حیرت دیگران را برمی انگیزید.

مثالهای بی شماری از انسانهای معروف ، سلبریتی ها و دانشمندان بزرگ وجود دارد که ثابت می کند آنها در راهی موفق شدند که به آن علاقه داشتند.

 

اگر شما توانایی های هنری دارید و از هنر لذت می برید ، راه موفقیت های چشمگیر شما فقط و فقط در هنر پنهان شده ، اگر از کار کردن با کامپیوتر لذت می برید و به گجت های الکترونیکی علاقه دارید ، اخبار مربوط به آنها را دنبال می کنید و همیشه تازه ترین اطلاعات را در باره ی آنها دارید ، باید کسب و کاری خلق کنید که مرتبط با گجت ها باشد. حتی اگر عاشق گل و گیاه باشید ، اطمینان داشته باشید که ثروت عظیم شما ، در گل و گیاه مخفی شده ، فقط باید راهنمای درستی داشته باشید و از علاقه تان غافل نشوید.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب از عشق و علاقت پول بساز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد