هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

روش خدمت

اختصاصی از هایدی روش خدمت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 13

 

روش خدمت

اهداف یادگیری

بعد از تکمیل این فصل شما باید بتوانید :

1-خدمات را فرمولی بکنید .

2-در رابطه با محیط بحث کنید .

3-مثالها را شرح دهید و بر روی نقاط راهبردی تاکید کنید.

4-در رابطه با خدمات مشتریها بحث کنید .

5-در رابطه اطلاعات بحث کنید .

6-در رابطه با مقدارهای زنجیره ای بحث کنید.

7-در رابطه با رقابتها بحث کنید .

8- در رابطه با حدود استفاده از اطلاعات بحث کنید

9-در رابطه با تجزیه و تحلیل داده هابحث کنید .

اطلاعات امروزه اقتصادی جهانی را متحول ساخته و آنرا به یک اقتصاد شکوفا تبدیل کرده است . در دسترس بود ن کامپیوتر و ارتباط جهانی اطلاعاتی ارتباط و پردازشی زیاد را بوجود آورده است . امروزه هرکس در هر نقطه از جهان می تواند با هر کسی در هر نقطه دیگر از جهان ارتباط برقرار کند . همین ارتباط جهانی و جامعه جهانی را متحول نموده است . بطور مثال صنایع گسترده که محصولات مورد نیاز جامعه بشری را تهیه می کنند می توانید در نظر بگیرید .

مقدمه فصول :

این فصول با اهداف معین شروع و به اتمام می رسند . یک روش مدون خدمات رسانی با انجام سوالاتی دررابطه با بازار ، خدمات رسانی ، نحوه کار کرد وسیستم های ارسال توضیح می دهد . بهرحال محیطهای رقابتی باعث شکوفا شدن صنعت و پیشرفت روز افزون آن گردیده است . در زمینه های پیشرفتهای تجاری در بازار سه هدف عمده را می توان مد نظر داشت یکی اطلاعات مورد نیاز ، دوم تمرکز بر روی بخش سودمند آن و سوم رقابت سالم جهت بدست آوردن شکوفا یی مد نظر در زمینه اقتصادی . دراین زمینه باید سیاست مشتری مداری را نیز در نظر گرفت ، زیرا نادیده گرفتن این سیاست باعث می شود که ضررهای هنگفتی به اقتصاد وارد شود . یک مشتر ی در خرید یک کالا عوامل بسیاری را در نظر می گیرد که از جمله می توان به قیمت ، درجه اعتبار ، ایمنی و قابل تعمیر بودن آن اشاره کرد .

اعتبار یک بازار بستگی زیاد به مشتری مداری آن و رضایت مشتری دارد . براین اساس داشتن اطلاعات کاملی در رابطه با روابط عرضه و تقاضا بسیار لازم است .

سیاست خدمات رسانی

هدف رااز یک مؤسسه خدماتی انجام خدمات مورد نیاز برای مشتریهاست

جدول 1-3 ، نحوه انجام این خدمات و سؤالات مربوط را نشان می دهد . سیاستهای مورد نیاز گسترده بوده و در اتخاذ آنها باید نهایت دقت را به عمل آورد تا بتوان به اهداف بلند مدت مورد نظر دست یافت ، زیرا چنانچه نتوان با اتخاذ این تدابیر به اهداف دراز مدت مورد نظر رسید مشکلات فراوانی در بخش های مختلف ممکن پیش آمده و ارتباط تنگاتنگ بین بخشها را به خطر بیندازد . خدمات ارسالی داری پیشتیبانی های زیادی هستند که باید به نحو صحیح بتوان آنرا اجرا کرد .

بنابراین در بخش بازار از مبادلات تجاری باعث گرما بخش شدن بازار می شود ودر بخش خدمات ، باید خدمات سر وقت انجام شود و در بخش سیاست های عملی باید طوری طراحی می شود که بتوان به نتایج مطلوب دست یافت در بخش ارسال مرسولات و غیره نیز خدمات باید به نحو احسن انجام شود .

درک محیط خدمات رقابتی :

بطور کلی محیط های رقابتی اقتصادی مشکل هستند که دلایل زیادی برای این اشکال وجود دارد . در بعضی موقع میزان در آمدهای و رود ی کم است و بنابراین رقابت می تواند باعث شکوفا شدن شود . در رابطه با اندازه و مزایا آن نیز بهبود چندانی در روابط بین فرستده و خریدار بوجود نیامده است . یکی دیگر ا ز موارد مهم جایگزینی است . درجایگزین کالایی را جایگزین کادوی دیگر می کنیم که این جایگزین می تواند بصورت های مختلف انجام شود .

یکی از موارد خیلی مهم قیمت گذاری و در نتیجه ایجاد یک حس رقابت در ارزان فروشی و دیگر موارد آن است که اگر به فرض محال چنین باشد ممکن است ضربات جبران ناپذیری به روابط موثر در اقتصاد بزند . بطو رکلی می توان گفت که همیشه باید تولید کنندگان نقطه نظرات مشتریها را اعمال نموده و فکر کنند که اگر این می توان گفت که آنچه باید مد نظر تولید کنند گان باشد . رسیدن به اهداف مد نظر در وضعیتی است که کمترین هزینه را برای مصرف کننده داشته باشد اجرا کرد . پس باید توجه داشت که به اهداف مد نظر رسید . اهداف مد نظر همان اهدافی است که مدیریت برای رسیدن به هدف مورد نظر باید به آن توجه داشته باشد .

استراتژی خدمات رقابتی :


دانلود با لینک مستقیم


روش خدمت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد