هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت کتاب غیرخطی بودن بی نظمی و پیچیدگی

اختصاصی از هایدی پاورپوینت کتاب غیرخطی بودن بی نظمی و پیچیدگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت کتاب غیرخطی بودن بی نظمی و پیچیدگی


پاورپوینت کتاب غیرخطی بودن بی نظمی و پیچیدگی

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

Complexity فصول 24 تا 28 کتاب غیرخطی بودن، بی نظمی و پیچیدگی بنام خدا جواد عاشوری در فصل 1، نمونه های مختلفی از مدلها قیاسی که شرحی انتزاعی و ساده از انواع گوناگون پدیده شناسی را می کردند، ارائه شد.
در فصل 2، جنبه های مختلف پویایی های سیستمهای پایدار، که در شرایط خاص ممکن است به رفتار پرهرج و مرج (نامنظم) نیز تبدیل شوند، مورد بحث قرار داده شد. در فصل 3، درمورد ابعاد رفتار سیستم های پویای غیر خطی که نه از تعادل پایدار برخوردارند و نه نامنظم هستند، بحث می شود.
بنابراین در ادامه در مورد سیستم هایی بحث می شود که به هیچ وجه ساکن نیستند و رفتارشان حتی از سیستم های پرهرج و مرج () نیز غیر قابل پیش بینی تر است.
Reductionism در این فصل به جای اینکه به ارائه مجموعه ای از مثال ها و وضعیت های که نشان دهنده پیچیدگی هستند پرداخته شود (کاری که در بسیاری از نوشته های اختصاص یافته به این موضوع صورت گرفته است)، از دیدی انتزاعی، پیچیدگی مورد بحث قرار گرفته و چندین عکس العمل مختلف نسبت به معانی و تفاسیر مربوط به مفهوم پیچیدگی تعیین می شود و تا جایی که ممکن است سعی شده از نگاهی کلی به این موضوع فاصله گرفته شود. بر این مبنا، در ادامه نگاهی دوباره به تقلیل گرایی () و مفهوم خطی بودن سیستم های واقعی و مدلها خواهیم پرداخت. Reductionism نواقص تقلیل گرایی (تمایل زیاد به تجزیه و ساده سازی) مدل ها به عنوان تصاویری از واقعیت: ما از مدلها به منظور تشریح ، تفسیر و پیش بینی پدیده های محیط (جهان یا هر آنچه می خواهیم با آن ارتباط برقرار کنیم) ی که در آن قرار داریم، استفاده می کنیم.
بنابر ابیشتر نوشته های علمی، این مدلها، نمونه ذهنی جهان واقع هستند اما بنابر برخی نوشته های خاص این مدلها جایگزین جهان واقع هستند.
Reductionism کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که بر اساس اطلاعات که از طریق تجارب خود به دست آورده ایم، محدودیت هایی را در نگاه خود به واقعیت مود نظر ایجاد نماییم تا از این طریق نمایی از واقعیت را برای خود بسازیم. بنابراین علم، مستقیماً جهان واقعی را مورد مطالعه قرار نمی دهد، بلکه شیوه ما برای تشریح برخی از قوائد از تجربیاتمان که ممکن است در شرایطی خاص و از منظری ویژه صوت گرفته باشد، سرچشمه می گیرد.
Reductionism این مدل ها که ما بر اساس جهان واقع تدوین کردیم، نمی توانند نسخه ای دقیق از آن باشند و همانگونه که در فصل 14 نشان داده داده شد، هرگونه همبستگی بین آنها را هیچگاه نمی توان مورد تأیید قرار داد. به طور کلی ما می توانیم سیستم های پویای خطی را به عنوان جعبه سیاهی تعریف کنیم که با تغییری اندک در متغیر ورودی، تغییری اندک در متغیر خروجی حاصل می شود و به همین طریق تغییری عمده در متغیر ورودی، تغیییری عمده را در متغیر خروجی ایجاد می کند. اما در یک سیستم پویای غیرخطی، تغییری اندک در ورودی سیستم می تواند تغییری شگرفت را در خروجی سیستم ایجاد کند.
Reductionism تقلیل گرایی و خطی بودن آنجلو وولپیانی (Angelo Vulpiani) رابطه ای جالب را میان گرایش به خطی کردن تفسیر پدیده ها و اصل واقعیت یافت. ما بر روی سیاره ای زندگی می کنیم که در نگاه اول و با ثبات به نظر می رسد.
بنابراین بسیاری از سیستم های طبیعی که مشاهده می کنیم دارای وضعیتی

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت کتاب غیرخطی بودن بی نظمی و پیچیدگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد