هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت سبک های یادگیری Learning style 36 اسلاید

اختصاصی از هایدی پاورپوینت سبک های یادگیری Learning style 36 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

شش ضلعی سبز رنگ را در شکل زیر پیدا کنید. سبک های یادگیریLearning style سبک های یادگیری به چگونگی یادگیری فراگیران اشاره می کند نه اینکه فرد به چه خوبی می تواند یاد بگیرد.ترجیحات فرد هستند نه توانایی های او پیرس(2000) سبک های یادگیری را روشی که فرد در یادگیری مطالب بر روش های دیگر ترجیح می دهد تعریف کرده است.
حیطه های سبک های یادگیری شناختی cognitive روش هایی که فرد موضوع ها را ادراک می کند.اطلاعات را به خاطر می سپارد.درباره مسائل می اندشد.و مسایل را حل می کند. عاطفی affective ویژگی های شخصیتی و عاطفی و هیجانی یادگیرنده مانند پشتکار، تنها کار کردن و یا با دیگران کار کردن .
پذیرش یا رد تقویت کننده های بیرونی فیزیولوژیکی جنبه زیست شناختی دارند. واکنش های فرد نسبت به محیط فیزیکی ، مؤثر بر یادگیری او هستند. مانند ترجیح های فرد برای مطالعه در شب یا روز، مطالعه در محیط های گرم یا سرد. یادگیری از طریق گوش دادن به سخنرانی یا کار عملی انجام دادن.
انواع سبک های یادگیری field dependence سبک های وابسته به زمینه Field independence سبک های نابسته به زمینه field dependence سبک های وابسته به زمینه قضاوت های بعضی از یادگیرندگان تحت تأثیر زمینه موضوع یادگیری قرار می گیرند. این گروه: به راحتی نمی توانند محرک ها را از زمینه جدا کنند. ادراکشان تحت تأثیر زمینه قرار دارد. به این افراد کلی نگر نیز گویند. شغل هایی که مستلزم برقراری ارتباط با دیگران است انتخاب می کنند.
مانند معلمی جذب دیگران می شوند. موضوع های درسی مانند علوم اجتماعی را به خاطر پرداختن به انسان ها دوست دارند و در یادآوری دروس اجتماعی موفق ترند. در گروه کار می کنند و با معلم تعامل بیشتری دارند. به تکالیف سازمان یافته و تقویت بیرونی بیشتر نیازمندند. از لحاظ عقاید شدیداً تحت تأثیر دیگران هستند.
Field independenceسبک های ناوابسته به زمینه این گروه: به راحتی می توانند محرک ها را از زمینه جدا کنند. ادراکشان تحت تأثیر زمینه قرار ندارد. به این افراد تحلیل نگر نیز گویند. ترجیح می دهند تنها کار کنند.
مردم آنها را سرد تصور می کنند. کوشش های خود را در رابطه با پروژه ها و کارهای عملی سازمان می دهند. هدفشان را خودشان وضع می کنند.
نکته وابسته بودن یا نبودن به زمینه به دانش آموزان کمک می کند که بتوانند هنگام تشخیص جنبه های مهم یک موقعیت خاص بر عناصر زمینه های مزاحم غلبه کنند.به عنوان مثال:کسی که وابسته به زمینه است با توضیح و شکل دوچرخه نمی تواند قطعه های آن را روی هم سوار کند.
سبک های یادگیریمعلمان وابسته به زمینه بیشتر تعامل با شاگردان را دوست دارند.سوال کردن را بیشتر برای بررسی میزان یادگیری فراگیران بکار می برند.فراگیران را در سازمان دادن محتوای درس شرکت می دهند.تمایلی به انتقاد کردن از شاگردان ندارند.بیشتر به ارتباط مثبت و اجتماعی با شاگردان علاقمندند.یادگیری موضوع های درسی در درجه دوم قرار می گیرد. موقعیت های آموزشی غیر شخصی و خشک را بیشتر می پسندند. بیشتر بر جنبه های شناختی و نظری آموزش تأکید می کنند. سوال کردن را مهمترین وسیله آموزش می دانند.
از طریق آن موضوعهای درسی را

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت سبک های یادگیری Learning style 36 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد