هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله شرکت تارابگین

اختصاصی از هایدی مقاله شرکت تارابگین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله شرکت تارابگین


مقاله شرکت تارابگین

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:16

مقدمه شرکت تارابگین

از آنجایی که نگرش صحیح به مباحث انرژی و بهره گیری مفید از آن امروز ذهن صنعتگران را به خود مشغول نموده به جرات می توان بیان کرد که عایق و به طور جامع صنایع تولید کننده عایق توانسته است تا حد بسیاری در نیل به این هدف روششن یاریگر مجموعه صنعت کشور باشند .

امروز یکی از مهمترین و بارزترین صنایعی چون پالایشگاهها ، نیروگاهها ، کارخانه های تولید سیمان ، پتروشیمیها ، صنایع خودرو سازی ، ساختمان و تاسیسات خانگی مبحث عایق بوده که با استفاده از آن می توان فرایند اتلاف انرژی را کنترل کرد .

شرکت تارابگین با هدف بازیافت سرباره حاصل از کوره بلند ذوب آهن اصفهان و همچنین تامین بخشی از نیازهای این مجموعه توسط شرکت معتر اتریشی VOEST- ALPINE در منطقه صنعتی ذوب آهن در قطعه زمینی با مساحت چهل هزار متر مربع احداث گردید که پس از نصب ماشین آلات و اموزش پرسنلدر کشور اتریش رسماً از سال 1357 به بهره برداری رسید .

این مجموعه از بدو سرمایه گذاری تا سال 1373 تحت پوشش شرکت ملی فولاد بوده که از ان سال در راستای سیاست خصوصی سازی دولت محترم به شرکت تکادو که خود از طلایه داران و پیشروان این جریان بوده واگذار گردید . از آن زمان تا به امروز توانسته ایم توجه کارخانجات و شرکت های داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب کنیم . نگرش کلی و اساسی ما بر تامین کمی و کیفی نیازمندیهای صنایع مختلف بوده که در این راه تخصص و فن آوری را خدمت گرفته ایم .

در حال حاضر با مجموعه ای در حدود یکصدو بیست نوع محصول متنوع با هفت خانواده همگن در خدمت چرخهای صنعت و توسعه میهن عزیزما ایران هستیم .

سخنی از مدیر شرکت تارابگین

شریاط اقتصادی در کشورمان ایجاب می نماید که افزایش کارائی کل شرکت افزایش قابلیت رقابت و تسخیر بازار به عنوان اهداف کلان در دستور کار مدیران قرار گیرد .

بنابراین شناخت بایدها و نبایدهای این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دستیابی به یک بنگاه اقتصادی ایده آل کخ بتواند ضمن احترام و اعتقاد متقابل بین افراد کل شرکت ، خود رهبری و مشارکت فراگیر را توسعه بخشد ، همانا توجه داشتن به :

  • مشتری و ارضاء نیاز و کسب رضایتمندی او
  • تهیه و تدوین آیین نامه ها و احرای استانداردها در جهت ارتقاء کیفیت تولید
  • بهسازی مستمر و تمرکز بر فرایندها به منظور خلق مزیتهای خاص
  • بهینه کردن نقطه سربه سر با کاهش استراتژیک هزینه ها و تعیین قیمت تمام شده هدف
  • تحویل به موقع و توجه به کار گروهی با استقرار نظام پیشنهادات .
  • تقویت روحیه و احساس غرور بین همکاران با تشکیل هسته های تحول و تاثیر تصمیم سازیهای منتج از ان ، در تدوین استراتژی شرکت می باشد که به عنوان خط مشی در سر لوحه فعالیتهای شرکت تارابگین قرار داشته و دنبال می شود .

دانلود با لینک مستقیم


مقاله شرکت تارابگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد