هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت بیوگرافی فرانک اوون گهری

اختصاصی از هایدی پاورپوینت بیوگرافی فرانک اوون گهری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 31 صفحه

فرانک اوون گهری Biography فرانک اون گلد برگ (ابراهیم) متولد 1929 تورنتو کانادا (Toronto Canada) در سال 1947 به لوس آنجلس مهاجرت کرد فارغ التحصیل مرکز u.s.c در شرکت Victor Gruen مشغول کار شد در مرکز طراحی هاروارد تدریس طراحی شهری را عهده دار شد در سال 1963 اولین فعالیت جدی خود را با تاسیس دفتر شخصی خود آغاز کرد.
در سال 1970 دیدکاه خاص خود از معماری را با خلق ترکیبات رنگی خاص و ترکیب بندی بدون بیان مصالح بروز داد - در سال 1974 در شمار اعضای قرار گرفت AIA - طرح فضاهای نمایشگاهی : 1- دانزیگر به مثابه مینیمم احجام بسته در شهر نمایانگر درکی دینامیکی از فرم ذوزنقه دیویس 2- - پیشگامان عرصه معماری فولدینگ - استفاده از رایانه در طراحی - استفاده از مصالحی از قبیل : صفحات فلزی ، پلاستیک رنگ شده ، زنجیر ،کابل - استفاده از فرم های تیز گوشه ، صفحات متداخل ،سطوح مواج و...
- استفاده از پنجره های بی قاعده و مرکز گریز نمونه کارهای گهری: «موزه گُگِِنهایم» در بیلبائوی اسپانیا، به شکل کشتی و ماهی طراحی و ساخته شده است.
نمای این ساختمان از تیتان است و نور خورشید را طوری منعکس می‌کند که جلوه آن شبیه فلس ماهی‌می‌شود «ماهی طلایی»، در بارسلون اسپانیا بخشی از «برنامه تجربه موسیقی» در سیاتل خانه رقصان» در پراگ، پایتخت جمهوری چک مرکز "استاتا" دانشکده فلسفه و انفرماتیک دانشگاه ام آی تی ایالات متحده مارتین پاولی در کتاب تئوری و طراحی در دومین عصر ماشین، در انتقاد از کارهای گری ساختمان اداری ویترای را چنین توصیف می‌کند: «دیوانگی معمارانه، ناقص الخلقه، لاک پشت فلزی، بسیار مبتذل با مصالح ارزان‌قیمت، ساختمان حقیر و بی بهایی که بسیار گران تمام شده است.
همچنین اشکال موجدار و منحنی که در شکل بیرونی تالار کنسرت لوس آنجلس گری منعکس شده، موجب شده منتقدان آن را « ساختارشکنی آشغال» یا «معماری زمین‌لرزه‌ای» و «معماری شکسته پکسته» لقب دهند. ساختمان aic درنیو یورک. طراحی خانه( شخصی) سانتا مونیکا (Santa Monica-1977-8) کالبد فرمی ساده اما مرموزانه low-tech-high-design) ) دیدگاه خاص به مصالح Balcony of Gehry House at Santa Monica Gehry House at Santa Monica طراحی خانه( شخصی) سانتا مونیکا در کالیفورنیا(Santa Monica-1977-8) او در طرح این خانه از عنوان low-tech-high-design) ) " تکنیک کم طراحی خوب" بهره برد که شهرت جهانی یافت .
دیوارها و توری های حصار قدیمی ، آن را کاملا از دیده پنهان نمی کند ، بلکه دیوارهای صورتی رنگ خانه و بام سبز تیره آن و دودگش قرمز رنگ از درون و برون خانه رخ نمایی میکنند .
سیالیت فضایی موج میزند . نوع اتصالات پنجره در گوشه ها که تفاوت چشمگیری با دقت بی نظیر میس ون دروه در این امر دارد و آن را نوعی سر پیچی از ضوابط می توان تصور کرد و او را معماری قائده ناپذیر نامید.
Gehry House at Santa Monica, California, 1979 and Kitchen of Gehry House at Santa Monica Living room of Gehry House Living room of Gehry House Kitchen of Gehry House at Santa Monica گهری در مصاحبه ای که با جنکز دارد میگوید آنچه سعی کردم در طراحی خانه ام انجام دهم پذیرفتتن این مطلب بود که اگر بتوانم کاری را یک مرتبه

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بیوگرافی فرانک اوون گهری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد