هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تاریخچه زبان جاوا(Java) 11 ص

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد تاریخچه زبان جاوا(Java) 11 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 18 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

خلاصه

این مقاله تاریخچة جاوا و کاربردهای جاوا در اینترنت را شرح می دهد. جاوا یک زبان برنامه نویسی است که با استفاده از آن می توان برنامه های متنوعی را نوشت.بیشترین کاربرد جاوا در ایجاد اپلت هایی است که در کاوشگرهای وب قابل مشاهده هستند.

قدرت جاوا در سادگی و استقال از آن از بستر سخت افزاری (چه در فایل منبع برنامه و چه در کد باینری آن) است. با جاوا می توان برنامه هایی را هم نوشت کهبدون جستجوگرهای وب نیز قابل اجرا باشند.

جاوا به سرعت به سمت استاندارد شدن در اینترنت پیش می رود و اکثر مرورگرهای وب نظیرnavigator، netscape، internet wxplorer، applet viewr جاوا را پشتیبانی می نمایند و در آینده به عنوان جزئی از سیستم های عامل در خواهد آمد.

تاریخچه زبان جاوا(Java)

جاوا در سال 1991 میلادی در شرکت sun microsystem و توسط جمعی از مهندسان مدیران این شرکت به وجود آمد این شرکت در آغاز راه تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده ایستگاه های کاری یونیکس بود. عامل عمده موفقیت سان کارهای پیشتازانه اش در ایجاد شبکه های باز بود و در این زمینه هیچ کس به پای آن نمی رسید.(شکل 1.پایگاه وب شرکت سان را نشان می دهد)

یکی از زمینه های مورد توجه شرکت سان بازار لوازم الکترونیکی بود و در این راستا پروژه Green به وجود آمد تا برای این بازر نرم افزار پیشرفته ای خلق کند. مهندسان شان توجه خود را به میکرو پروسسورهایی معطوف کردند که دارای قابلیت استفاده در این گونه سیستم ها باشند. اگر این پروژه می خواست موفق باشد باید کاری می رکد تا سیستم مزبور بتواند به راحتی به بسترهای سخت افزاری مختلف منتقل شود. آنها پروژه Green را بر روی کامپایلر C++ انجام دادند ولی بزودی نارسایی C++ در این زمینه خودرا نشان داد. در این زمان یکی از مهندسان شرکت sun به نام جیمز گاسلینگ (James Gosling) شروع به بسط زبان C++ نمود. آمده سازی اولین نسخه این زبان 18 ماه طول کشید، این زبان ابتدا oak نامیده شد اما بعداًدر سال 1995 نام آن به "Java" تغییر یافت.

بنابراین جاوا از ویرانه های یک پروژه شکست خورده (پروژه Green) سر برآورد. بعدها گروهی که در پروژه Green کار کرده بودند شرکت جاوا سافت (Java soft) را بنیان کردند.

جالب توجه این است که انگیزه اولیه ابداع جاوا، اینترنت نبوده است، بلکه انگیزه اولیه آن نیاز به یک زبان مستقل از محیط زیربنایی (platform-independent) بود کهبتواند نرم افزارهایی تولید نماید که قابلیت کاربرد در وسائل مصرف الکترونیکی مختلف نظیر اجاقهای مایکروویو و کنترل از راه دور را داشته باشد.

همچنین از آنجائیکه در آن زمان، زبانهای C++/C بسیار رایج بودند و تنها مشکل C++/c این است


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تاریخچه زبان جاوا(Java) 11 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد