هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره آشنایی با سیستم عامل ویندوز Windows 48 ص

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره آشنایی با سیستم عامل ویندوز Windows 48 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 66

 

آشنایی با سیستم عامل ویندوز

Windows

سالها بود که کابران ریز کامپیوترهای و سیستم های سازگار با ان ، سیستم عامل را مترادف با می دانستند . از سال 1981 که نخسین نسخه عرضه شد تا زمانی که با ظهور عامل ، مجبور به ترک میدان رقابت شد ، حاکم بی چون و چرا بر ریز کامپیوترها بود . محیط ساده نوشتاری ، فرمانهایی که باید آنها را با دقت می نوشتند ، عدم پشتیبانی کامل ابزارهای صوتی و تصویری ، مدیریت نه چندان مناسب حافظه ( حداقل تا نسخه 5 ) و از همه مهمتر عدم وجود بهرهوری مناسب از امکانات سخت افزاری ، نیروی انسانی و زمان همگی از کاستی های آشکار این سیستم عامل بودند .

شرکت همواره در پی رفع دشواریهای بود و هراز گاهی نیز نسخه جدید با توانایی های بیشتر ، نسبت به نسخه های قبلی ، ارائه می کرد . اما اشکال در ذات بود . سرانجام شرکت ، برای آنکه از قافله عقب نماند ، یک رابط گرافیکی برای سیستم عامل خود تهیه کرد و آن را با نام روانه باز کرد .

اغلب کاربرد بزودی از این رابط گرافیکی ، به عنوان تکمیل کننده سیستم عامل خود استفاده کردند و نتیجه آن شد که محصولات فراوانی برای

کار تحت لوای این رابط گرافیکی بوجود آمدند .

اما همچنان را به عنوان قیم نیاز است . بدون ، مفهومس برای وجود نداشت و این بود که بایستی سیستم را راه اندازی می کرد و سپس در صورت تمایل کار بر ( و وجود نرم افزار ) پروند به اجرا در می آمد و روابط گرافیکی برتر ظاهر می شد .

با پیشرفت سریع و چشمگیر فت آوری سخت افزاری کامپیوتر ، بهای کامپیوترهای بسیار قوی به سرعت کاهش یافت و شرایطی فراهم شد که تعداد زیادی از کاربران بتوانند با پرداختن بهای مناسبی ، سخت افزار کاملی داشته باشند . حالا زمان آن رسیده بود که یک سیستم عامل گرافیکی تمام عیار وارد میدان شود .

بالاخره پس از سر و صدای فراوان و نامگذاری های متعدد ، در سال 1995 میلادی ، شرکت محصول نهایی خود را با نام 95 روانه بازار کرد .

سیستم عامل جدید بزودی جای خود را در میان کاربران ریز کامپیوترها بازکرد و در زمان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره آشنایی با سیستم عامل ویندوز Windows 48 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد