هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره دکوراسیون داخلی اتاق خواب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 88

 

 

دکوراسیون داخلی

اتاق خواب

همه مابه نوعى فضاهاى خصوصى ونیمه خصوصى و عمومى خانه مان را دکوراسیون مى کنیم. اما آنچه که اصولى ود قیق باشد حائز اهمیت بیشترى است. اگر شما فرد گرفتارى هستید و زمان کافى براى فکر کردن به اینگونه مسائل ندارید، در عین حال طرح هاى خاصى براى مبلمان ونورپردازى خانه خود در سر دارید و یا علیرغم اینکه سلیقه خوبى دارید اما نمى توانید طرح هاى خود را پیاده کنید و سایر اعضاى خانه هم نظراتى کاملاًمتفاوت با شما دارند(!) در این حالت بهتر است از یک طراح کمک بگیرید. اما اگر مایلید که حتماً خودتان خانه را دکوراسیون کنید، وقت کافى براى انتخاب و خرید وسایل دکوراسیون دارید، مى دانید که چگونه باید محصولات گوناگون را جست وجو و با هم مقایسه کنید و در عین حال بسیار خلاقید و ایده هاى بسیارى براى خانه خود دارید مى توانید با یادگیرى یکسرى اصول، خودتان طراح دکوراسیون منزل خود باشید. اما باید توجه داشته باشید که این مسأله درمورد خانه هایى صادق است که اساساً خوب طراحى شده اند و نیازى به نورپردازى خاص، یک آشپزخانه جدید یا تغییرات اساسى سرویس هاى بهداشتى ندارند.

دکوراسیون خانه تنها اضافه کردن یک کاغذ دیوارى با طرحى نو یا لایه اى رنگ جدید نیست. باید آموخت که براى هر فضاى خانه چه مبلمانى مناسب است و آنگاه کدامیک از ایده هاى پیشنهادى باب طبع شماست ضمن اینکه خلاقیت هاى خود شما نیز در این روند ارزش فوق العاده اى دارد.

ابتدا به طور اجمالى از کف و کفسازى شروع مى کنیم چیزى که معمولاً در طراحى هاى داخل بنا و حتى خارج آن نیز به فراموشى سپرده مى شود.

کفسازى با کفپوش بسیار متفاوت است. کفسازى شامل سطوح سخت کف خانه شماست از قبیل سنگ ،موزاییک، چوب و چیزهاى دیگر که فیکس شده و غیرقابل تغییرند. در حالى که کفپوش ها شامل فرش ها و سطوحى هستند که روى سطح کف قرار دارند و قابل تغییرند. براى درک بهتر اهمیت کفپوش ها و کفسازى در طراحى داخلى منزل به این مثال دقت کنید:

قطعاً اکثر ما قدم زدن در لابى یک هتل بزرگ راتجربه کرده ایم و طرح هاى ظریف نقش بسته بر سنگ هاى کف آن نظرمان را جلب کرده است. آیا مى توانید به خاطر بیاورید که احساس شما در طول قدم زدن بر این سطح چه بوده است؟ سطح براق و درخشنده آن احتمالاً باعث شده است که از قدم زدن بر آن احساس گناه بکنید(!) اما در عین حال حس کرده اید که چیزهاى مهم و خاصى در آنجا خواهد بود. براى انتخاب کفپوش خانه باید ببینید که مى خواهید هر فضا چطور به نظر بیاید. براى مثال اگر ظاهرى گمراه کننده براى هال اصلى خانه در ابتداى ورودى برایتان مهم است موزاییک هاى شیشه اى سیاه و طلایى به خوبى این حقه را کارساز خواهد کرد. اما اگر به دنبال فضایى باارزش و اشرافى هستید فرش هاى گسترده به خوبى این نیاز را برآورده خواهد کرد.

نکته مهم دیگر شناختن روحیه هر فضاست به این صورت که باید فضاهاى مختلف خانه خود را به خوبى بررسى کنید. اتاق فرزند شما مى تواند با کمدهاى مناسب با ارتفاعى حساب شده جامدادى هاى زیبا و مجسمه هاى ریز و درشتى که از سقف آویزان شده اند و سقف اتاق را پایین تر جلوه مى دهند مبله شود. روتختى هایى با طرح هایى هماهنگ با سایر رنگ هاى استفاده شده در اتاق را نیز از یاد نبرید.

زمانى که مى خواهید براى دکوراسیون منزل خود اقدام کنید، باید معنى و اثر هر رنگ را به خوبى بدانید، اما این نکته را فراموش نکنید که باید در استفاده از هر رنگ در سطحى وسیع (مثلاً رنگ کردن تمام ۴ دیوار یک اتاق با قرمزى درخشان) بسیار محتاط باشید. بیشتر اوقات چنین طرز استفاده اى آنها را بیشتر به یک محرک تبدیل خواهد کرد.

معناى هر رنگ:

رنگهاى گرم: شامل رنگهاى زرد، نارنجى و قرمز مى باشد که تقریباً اثراتى مشابه دارند. زرد و قرمز هر دو تحریک کننده سیستم عصبى هستند. هر سه باعث مى شوند که اشیاى بزرگتر و نزدیکتر به نظر بیایند. انتخاب زرد، انتخاب خوبى خواهد بود، اگر بخواهید اتاقى روشن تر و بهارى تر به نظر بیاید، همچنین


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره دکوراسیون داخلی اتاق خواب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد