هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درس11 عربی هفتم

اختصاصی از هایدی پاورپوینت درس11 عربی هفتم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درس11 عربی هفتم


پاورپوینت  درس11 عربی هفتم

این پاورپوینت در 14 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی کرده ایم یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم . با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد. ...


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درس11 عربی هفتم

دانلود پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید


دانلود پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 75 صفحه

اوراق قرضه یک ورقه قابل معامله ای است با نرخ بهره معین که در سررسید معین باید پرداخت شود که به این نوع اوراق ،قرضه می گویند.
اوراق قرضه یک بدهی بلند مدت است وقتی اوراق قرضه می خریم طلبکار می شویم .
1 4 موردی که در اوراق قرضه وجود دارد : 1) ارزش اسمی اوراق قرضه یعنی همان مبلغی که روی ورقه قرضه نوشته شده است .
2) نرخ بهره ، نرخی است که شرکت صادر کننده در تاریخ های معین با نرخ معین به خریدار اوراق قرضه پرداخت می کند .
3) تاریخ های پرداخت بهره که ممکن است سالیانه ، 6 ماهه و .
.
.
.
.
.
.
باشد .
4) تاریخ سر رسید یعنی زمانی که کل مبلغ اسمی + بهره ای که در هر سال یا درهر 6 ماه باید پرداخت شود .
2 (نرخ بهره ، نرخی ثابت و قطعی است .
) 1000000 1000000 1000000 1000000 1000000 3 انواع اوراق قرضه : 1) اوراق قرضه با نام و بی نام ، در ایران اوراق قرضه بی نام است .
2) اوراق قرضه تضمین شده و تضمین نشده = که اوراق قرضه تضمین شده یعنی وثیقه ای داشته باشد .
4 3) اوراق قرضه قابل تبدیل ، یعنی به سهام عادی و ممتاز تبدیل شود .
( امتیازی برای خریدار اوراق ) 4) اوراق قرضه سریال ، یعنی اوراقی که شرکت در یک تاریخ اوراق را منتشر می کند اما تاریخ سر رسید شان متفاوت است .
5 تعیین ارزش اوراق قرضه : مهم ترین روش تعیین اوراق قرضه نرخ بهره اوراق بازار است .
اگر نرخ بهره اوراق با نرخ بهره بازار مساوی باشد به ارزش اسمی فروخته می شود.
بهره پرداختی نرخ بهره×ارزش اسمی = نرخ بهره اوراق قرضه<نرخ بهره بازار باعث می شود تقاضا برای خرید اوراق کمتر شود و شرکت مجبور می شود اوراق را به زیر قیمت ارزش اسمی بفروشد که در این حالت اوراق قرضه با کسر صورت می پذیرد .
6 نرخ به

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید

کیفیت افشا، محافظه کاری و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری

اختصاصی از هایدی کیفیت افشا، محافظه کاری و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کیفیت افشا، محافظه کاری و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری


کیفیت افشا، محافظه کاری و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  19

چکیده کیفیت افشاء و ارائه گزارشهای مالی مربوط، از جمله موضوعات مهم در حوزه مالی و حسابداری است. شرکتها میتوانند از طریق -
ارائه گزارشهای مالی با کیفیت به ارزش بهتری دست یابند و مورد تجزیه تحلیلگران و سرمایهگذاران قرار گیرند. اطلاعات حسابداری مربوط به
ارزیابی عملکرد مدیران و تصمیمات سرمایهگذاری صحیح کمک میکند. این تحقیق ازنظر نوع هدف کاربردی و ازنظر شیوه ی انجام، از نوع
تحقیقات توصیفی همبستگی است که به بررسی همبستگی بین متغیرها خواهد پرداخت و ازنظر بعد زمانی نیز، از نوع تحقیقات پس رویدادی -
است. نمونه گیری با روش حذف سیستماتیک انجام شده است. فرضیه های تحقیق به کمک نرم افزار Eviews9 آزمون شده است. جامعه آماری
پژوهش، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی 1383 الی 1393 است. برای انتخاب نمونه آماری، از کلیه
شرکت های جامعه آماری به روش نمونه گیری حذفی انتخاب شده است. از مجموع شرکت های پذیرفته شده در بورس تعداد 101 شرکت به عنوان
نمونه تحقیق استفاده شده است. نتایج حاصل از بررسی داده های حاصل از تحقیق نشان داد میان تأثیر متقابل امتیاز نهایی کیفیت افشا
اطلاعات مالی و محافظه کاری مدیریت شرکت بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری رابطه منفی و معنی داری وجود دارد. همچنین میان سطوح
کیفیت افشا اطلاعات مالی شامل،)امتیاز به موقع بودن،قابلیت اتکا و امتیاز نهایی کیفیت افشا( بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری رابطه مثبت و
معنی داری وجود دارد. در نتیجه که کیفیت اطلاعات حسابداری میتواند از طریق اعمال محافظهکاری مشروط افزایش و از طریق محافظهکاری
نامشروط کاهش یابد. همچنین محافظهکاری میتواند منجر به غیرواقعی شدن اطلاعات حسابداری شود.
کلید واژه کیفیت افشاء، محافظه کاری، مربوط بودن اطلاعات حسابداری


دانلود با لینک مستقیم


کیفیت افشا، محافظه کاری و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری

دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا


دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 7 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم بازار مشترک اروپا بازار مشترک چیست؟
بازار مشترک بازاری است که علاوه بر اعمال تعرفه مشترک خارجی، سیایت بازارگانی را نیز اتخاذ می‌کند.

بازار مشترک در پی یک پارچگی همراه با حرکت آزادانه کالاها، خدمات و عوامل تولید نیز هست.
کشورهای عضو بازار مشترک اروپا: اسپانیا – پرتقال – یونان – بریتانیا – دانمارک – سوئد – ایرلند – هلند – لوگزامبورگ فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیک – اتریش – فنلاند ساختار بازار مشترک در اروپا: ساختار جامعه مشترک اروپا در ابتدا به صورت بازار مشتررک مابین 6 کشور اروپایی در سال 1957 در رم به امضاء رسید.
کشورهای مانند فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیک – هلند و لوگزامبورگ به فکر هماهنگی و همبستگی اقتصادی برای خارج شدن از بحرانهای اقتصادی مرحله‌ای افتادند، و در سال 1973 انگلیس – دانمارک و ایرلند وارد بازار مشترک اروپا شدند، این ساختار در ابتدا انگلیس – دانمارک و ایرلند وارد بازار مشترک اروپا شدند.
آغاز همکاری اروپائیان: آغاز همکاری اروپائیان: اتحادیه اروپا بزرگترین نهاد در تاریخ برای همکاری کشورهای اروپائی است و سابقه تاسیس آن به سال 1951 باز می‌گردد.
در آن سال 6 کشور مذکور معاهده‌یی را به نام اتحادیه‌ی زغال سنگ و فولاد امضاء کردند و متعهد شدند سیاستهای خود در این زمینه را هماهنگ کنند.
این ساختار در ابتدا فقط روند اقتصادی داشت ولی کم کم ناگزیر شدند که برای پیشبرد هدفهای اقتصادی نیاز به سیاست اقتصادی و سیاست اجتماعی مشترک می‌باشد و بعد تشکیل شورای اروپا همراه با دیوان عالی قضائی و کمیسیون اروپا که مسئولیت اجرای پروژه‌ها را در دست گرفته است، توانست گام مثبتی در اداره این ساختار بردارد.
نهادهای اروپائی نهادهای اروپائی: در سال 1973، جامعه‌ی اروپا با عضویت بریتانیا – دانمارک و ایزلند موافقت کرد و در سال‌های بعد تعداد دیگری از کشورها به عضویت آن درآمدند.
اتحادیه اروپا با پیوستن تعدادی از کشورهای شرق و جنوب اروپا، اینک 25 عضودارد، وسعت آن به حدود 4 میلیون کیلومتر مربع و جمعیت آن به 457 میلیون نفر می‌رسد.
با وجود اینکه اتحادیه اروپا دارای پرچم،‌سرود و پول رایج خود است اما هنوز با فدراسیونی از کشورها یا نوعی ایالات متحده‌ی اروپا فاصله بسیار دارد،‌ هرچند ابعاد اختیارات آن به مراتب از یک سازمان همکاریهای منطقه‌ای فراتر رفته است.
اهداف بازار مشترک اروپا: در واقع هدف از تشکیل بازار مشترک اروپا ایجاد منطقه‌ای وسیع از سیاستهای مشترک اقتصادی بود که موجب اتحاد قوی در زمینه‌های تولیدی، گسترش

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بازار مشترک اروپا

دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری 27 اسلاید

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری 27 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری 27 اسلاید


دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری  27  اسلاید

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 27 صفحه

عنوان ارائه : بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی دکتر جعفر باباجانی هدف مقاله : مقایسه بیانیه های مفهومی شماره یک و دو FASB تحت عناوین « اهداف گزارشگری مالی واحدهای انتفاعی » و « ویژگی های اطلاعات حسابداری » با بیانیه مفهومی شماره یک هیات تدوین استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) تحت عنوان « اهداف گزارشگری مالی » وجوه اشتراک و افتراق اساسی حسابداری واحدهای انتفاعی و غیر انتفاعی خصوصیات کلی صورت های مالی و گزارشگری مالی ( از دیدگاه بیانیه های GASB , FASB ) اهداف هر دو بیانیه FASB و GASB‌ مربوط به گزارشگری مالی بوده و محدود به صورتهای مالی نمی گردد.
صورت های مالی مرکز ثقل گزارشگری مالی بوده و ابزار اصلی انتقال اطلاعات مالی به استفاده کنندگان برون سازمانی است .
گزارشگری مالی نه تنها شامل صورتهای مالی است ، بلکه سایر ابزارهای انتقال اطلاعات که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به اطلاعات تهیه شده توسط سیستم حسابداری مربوط می شود .
را شامل می گردد .
گزارش های مالی به هدف عمومی و برای استفاده کنندگان برون سازمانی تهیه می شود .
تاثیر محیط بر اهداف گزاشگری مالی در تدوین اهداف گزاشگری مالی ، ماهیت فعالیت هایی که موسسات انجام می دهند و نیازهای اطلاعاتی استفاده کنندگان و تصمیماتی که اتخاذ می نمایند، باید مورد توجه قرار گیرد .
محدودیت های گزاشگری مالی : ( مفهوم شماره یک FASB ) تهیه و استفاده از اطلاعات مالی بدون تحمل مخارج آن امکان پذیر نخواهد بود .
اطلاعاتی که گزاشگری مالی تهیه می نماید اساساً و عموماً بر حسب واحدهای پولی بیان می گردد .
خصوصیات صنعت اطلاعاتی که طی یک گزارش مالی ارائه می شود صرفاً به یک واحد خاص مربوط می شود لذا به کل صنعت و اقتصاد ارتباط پیدا نمی کند .
محدودیت های گزارشگری مالی ( بیانیه شماره 1 GASB ) اطلاعات مندرج در گزارش های مالی به صورت تقریبی اندازه گیری شده و مربوط به عملیاتی است که در گذشته اتفاق افتاده است .
اطلاعات مالی مندرج در گزارش های مالی بر حسب ارقام پولی تقویم گردیده و تهیه و استفاده از آن مستلزم مخارج است .
استفاده کنندگان گزارش های مالی دولتی از اقشار مختلف اجتماع بوده ونیازهای اطلاعاتی آنها نیز ممکن است به همان اندازه متفاوت باشد .
ویژگی های کیفی اطلاعات گزاشگری مالی گزارش گری مالی ابزار انتقال اطلاعات مالی به استفاده کنندگان است .  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری 27 اسلاید