پاورپوینت درباره داروهای روانگردان
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:42
امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفاء می کند و بهبودکیفی و کمی فعالیتهای سازمان و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی در سایهانعکاس هر چه بهتر فعالیتها و مصوبات سازمان به جامعه و بهره گیری از امکانات وقابلیتهای اجتماع و مشارکت عمومی افراد آن می باشد .در این راستا روابط عمومی که حلقه ارتباط سازمانها با جامعه هستند می توانند نقشیبسیار اساسی را پذیرا شوند و بطور کلی هر چه این ارتباط با مردم و جامعه گسترده تر ومفید تر صورت پذیرد به همان اندازه سازمان یا مؤسسه در رسیدن به اهداف و آرمانهایخود موفق تر خواهد بود .در دنیای امروز که مردم در کلیه صحنه های جامعه حضور فعال دارند و افکار عمومیدر تصمیم گیریهای دست اندرکاران نقش اساسی دارد و هیچ برنامه و فعالیتی بدونمشارکت و حضور مردم به خوبی اجرا نمی گردد بدین جهت شناخت افکار عمومی وارزیابی آن یکی از نیازهای اساسی تمام دولتها و سازمانهاست . از آنجا که روابطعمومی سازمانی نوپاست و اکثر افراد با وظایف و اهداف آن آشنا نیستند در این مقالات بر آنیم تا با زبان ساده شما را با روابط عمومی و نقش آن در ارتباطات سازمانی آشناسازیم به این امید که سازمانها و نهادهای جامعه اسلامی با ایجاد جو سالم تبلیغی و درجهت نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند .
تاریخچه روابط عمومی
استفاده بشر از روابط عمومی به گذشته های دور بر می گردد . از همان آغاز تاریخ ، بشردر گروههای کوچک و منفرد شروع به تماس با یکدیگر نمود و از روشهای تبلیغ وتشویق ، ترغیب و اقناع جهت دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی استفاده می کرد . آنچیزی را که ما امروزه به عنوان یک شغل و حرفه می شناسیم نتیجه شرایط اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی قرن اخیر می باشد .با گسترش روز افزون جمعیت و افزایش مراکز صنعتی و تجاری و ایجاد شهرهای بزرگ ومراکز جمعیت روابط افراد و مؤسسات به سبب گستردگی به آسانی مقدور نبوده و بههمین علت ضرورت ایجاد دفتر یا واحدی جهت برقراری این ارتباط احساس می شد و بهعبارت دیگر پیشرفت صنعت و تکنولوژی و افزایش جمعیت عامل ایجاد دفاتر روابطعمومی گردید .البته باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از تبلیغات و ایجاد ارتباط در زمان گذشته همنیز بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و نمونه های استفاده از آن را در تمدنهای مصر ،چین ، هند ، ایران و یونان گزارش کرده اند بطوریکه فرمانروایان و حکام تمدنهای بزرگعصر باستان همیشه از فن و هنر پروپاگاند وتبلیغات جهت گسترش و دوام قدرت خودیاری می گرفته و به منظور نشر افکار و عقاید لحظه ای از تبلیغ و ترغیب و تشویقکوتاهی نمی کردند .پروپاگاند با استفاده از هنر و روشهای گوناگون اهداف سلطه گرانه و دروغین را بهصورت زیبا و مطلوب نشان می داد و از طریق بکار گرفتن فنون خاصی دروغهای خودرا هر چند بزرگ هم باشند به عنوان یک حقیقت و یک خواسته مطلوب به مردم القاءمی کردند .قابل ذکر است که پروپاگاند به عنوان فنی که دارای هدفی دروغین و ضد دمکراسی وضد اجتماعی می باشد منفی تلقی می شده و مردم آن را بد می دانستند .نگاهی گذرا به وضعیت حکومت و مردم در جوامع چین ، ایران ، مصر و یونان بیانگر اینمسئله است که سلاطین و امپراطورها دائماً از شیوه تبلیغ و تشویق و ترغیب استفاده میکردند تا مردم قدرت امیران و شاهان را بپذیرند و به فرمان آنها گردن نهند و راه تبلیغاتو هنر برقراری ارتباط با مردم و مردمداری به عنوان کم خرجترین و ساده ترین راه جهتدوام حکومت مورد استفاده قرار می گرفت .
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:74
مقدمه
امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفاء می کند و بهبودکیفی و کمی فعالیتهای سازمان و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی در سایهانعکاس هر چه بهتر فعالیتها و مصوبات سازمان به جامعه و بهره گیری از امکانات وقابلیتهای اجتماع و مشارکت عمومی افراد آن می باشد .در این راستا روابط عمومی که حلقه ارتباط سازمانها با جامعه هستند می توانند نقشیبسیار اساسی را پذیرا شوند و بطور کلی هر چه این ارتباط با مردم و جامعه گسترده تر ومفید تر صورت پذیرد به همان اندازه سازمان یا مؤسسه در رسیدن به اهداف و آرمانهایخود موفق تر خواهد بود .در دنیای امروز که مردم در کلیه صحنه های جامعه حضور فعال دارند و افکار عمومیدر تصمیم گیریهای دست اندرکاران نقش اساسی دارد و هیچ برنامه و فعالیتی بدونمشارکت و حضور مردم به خوبی اجرا نمی گردد بدین جهت شناخت افکار عمومی وارزیابی آن یکی از نیازهای اساسی تمام دولتها و سازمانهاست . از آنجا که روابطعمومی سازمانی نوپاست و اکثر افراد با وظایف و اهداف آن آشنا نیستند در این مقالات بر آنیم تا با زبان ساده شما را با روابط عمومی و نقش آن در ارتباطات سازمانی آشناسازیم به این امید که سازمانها و نهادهای جامعه اسلامی با ایجاد جو سالم تبلیغی و درجهت نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند .
تاریخچه روابط عمومی
استفاده بشر از روابط عمومی به گذشته های دور بر می گردد . از همان آغاز تاریخ ، بشردر گروههای کوچک و منفرد شروع به تماس با یکدیگر نمود و از روشهای تبلیغ وتشویق ، ترغیب و اقناع جهت دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی استفاده می کرد . آنچیزی را که ما امروزه به عنوان یک شغل و حرفه می شناسیم نتیجه شرایط اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی قرن اخیر می باشد .با گسترش روز افزون جمعیت و افزایش مراکز صنعتی و تجاری و ایجاد شهرهای بزرگ ومراکز جمعیت روابط افراد و مؤسسات به سبب گستردگی به آسانی مقدور نبوده و بههمین علت ضرورت ایجاد دفتر یا واحدی جهت برقراری این ارتباط احساس می شد و بهعبارت دیگر پیشرفت صنعت و تکنولوژی و افزایش جمعیت عامل ایجاد دفاتر روابطعمومی گردید .
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:11
کاربرد پلاستیک در صنعت خودرو
بر طبق اطلاعات واصله ازمرکز تحقیقات و هماهنگی332 (SFB 332 ) که توسط گروه DFG تاسیس شده است ، کاربرد پلاستیک با بافت تقویت شده FRP در زمینه های مختلف صنعتی توسط چندین موسسه وابسته به دانشگاه آچن مورد تقیق و بررسی قرار گرفته است .
کاربرد مواد با بافت تقویت شده یکی از مراحل پیشرفت وسایط نقلیه
یکی از مورادی که در این تحقیقات بر آن تاکید شده است ، کاربرد این نوع پلاستیک در صنعت خودرو است .
این مقایسه ، بر اساس نتایج حاصله از تحقیقات SFB 332 جایگاه کنونی مطالعات و بررسی های انجام شده در مورد کاربرد این نوع پلاستیک در صنعت را نشان می دهد . توجه اصلی به تحقیقات یاد شده ، معطوف به طراحی هایی با مواد دارای بافت تقویت شده ، در پیشرفت و توسعه وسایط نقلیه با استفاده از روش های عددی و تجربی است . عوامل بالقوه کاربرد این موارددر صنعت خودرو ، در آینده ای نزدیک طراحی و تهیه خواهند شد .
حوزه وسیع و آزاد طراحی
ترکیبات مواد دارای بافت تقویت شده ،محدوده ای وسیع و آزاد از نظر طراحی و ساختار دارند . خصوصیات مواد به کار رفته که در اندازه های متفاوت قابل تنظیم هستند . نوع بافت ، مواد ماتریسی ، ساختار لایه ای و غیره مهم ترین نقش را در کاهش وزن و سازه در مقایسه با محصولات فلزی دارند .
در تحقیقات SFB 332 کاربردهای متفاوت پلاستیک های دارای بافت قوی ، بر ازجای بدنه و قطعات خودرو فورد بررسی قرار گرفته است . یافته های FRP در مورد این قطعات بر پایه یافته های طراحی فلزی موجود ، توسعه و گسترش یافت و طراحی های لازم انجام شده و نمونه های اولیه نیز ساخته شدند . به منظور بهره برداری کامل از عوامل بالقوه مواد در طراحی مدرن و پیشبرد آن در صنایع خودرو ، استفاده از روش های آنالیز عددی ، امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد . زمینه های کاربرد آنالیز عددی در SFB 332 از آنالیز ساختار فرعی تا طراحی کلی سیستم ، پیش رفت .
طراحی نمونه سازی در SFB 332
به منظور نمایش احتمالات موجود در FRB قطعات مورد نظر در طول دوره تحقیقات ، طراحی و نمونه سازی شدند . از اطلاعات به دست آمده ، در طراحی قطعاتی متفاوت استفاده شد . این مرحله شامل تمامی مراحل به هم پیوسته نظیر : طراحی تصویری ، شبیه سازی ، نمونه سازی و تهیه نمونه های آزمایشی طی دوره SFB بود .
همچنین ، نمایش کاهش وزن قطعه در مقایسه با قطعات ساخته شده برطبق استانداردهای موجود ، امکانپذیر بود. نمونه هایی از این نوع قطعات را در ذیل معرفی کرده ایم .
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 30
فهرست
مودم 1
مودمهای آنالوگ 3
تاریخچه مودم 4
مودمهای دیجیتال 8
مودم 8
مودمهای با سرعت 300 بیت در ثانیه 11
مودم های سریعتر 12
مودم های کابلی 13
اجزای یک مودم کابلی 15
Tuner 15
Modulator 16
2Demodulator 17
CMTS)Cable Modem termination system) 17
کامل ترین مرجع خطاهای مودم( بخش 3) 18
خطای DUNS 742 : 21
خطای DUNS 741 : 22
خطای DUNS 720 : 24
کلیه نسخه های ویندوز : 25
ویندوز NT 27
رفع مشکل مودم در لینوکس 28
منبع 29
مقد مه مودم
مودم یکی از ابزارهای رایانهای است که برای اتصال دو کامپیوتر به یکدیگر از طریق خطوط مختلف مخابراتی استفاده میشود. البته هریک از این دو کامپیوتر میتوانند راهی به یک شبکه رایانهای باشند.
نام مودم (Modem) مخفف Modular-Demodular است. یعنی وسیلهای که سیگنالها را مدوله یا دمدوله میکند.
مودمها انواع مختلفی دارند که در کل میتوان آنها را به این گروهها تقسیم بندی کرد.
مودمهای آنالوگ
این مودمها مرسومترین مودمها در ایران هستند که عموماً برای اتصال به اینترنت استفاده میشوند. کار این مودمها به این صورت است که به خطوط آنالوگ تلفن شهری متصل میشوند و کار تبدیل اطلاعات دیجیتال به آنالوگ (و برعکس) را انجام میدهند.میتوانند راهی به یک شبکه رایانهای باشند. مودمها انواع مختلفی دارند که در کل میتوان آنها را به این گروهها تقسیم بندی کرد.
در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم . فن آوری ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند.
ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند و از دیگر روشهای دسترسی با استفاده از مودم ها و خط های تلفن به ستوه آمده اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند.
ADSL تکنولوژی جدیدی است در کشور ما که بر بستر کابلهای تلفن قدیمی و آشنای خودمان عمل میکند. نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر منطقه، مشترکین تلفن آن منطقه را به سادگی و بدون نیاز به هر نوع دخل و تصرف سخت افزاری و یا نرم افزاری، از این سرویس بهره مند نماید. از این ساده تر ممکن نیست این تکنولوژی بهترین و بیشترین سرعت را بدون نیاز به تدارک زیر ساختهای جدید ممکن ساخته است . استفاده از سیم کشی های موجود تلفن بدون نیاز به اتصال به دستگاههای حجیم و پیچیده، کار مصرف کننده را بسیار راحت مینماید. برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف کننده تنها نیاز به یک مودم ویژه است. پس از برقراری ارتباط تنها هزینه ثابت خط ADSL که به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند دریافتی به عنوان هزینه دریافت میشود . در حالیکه از ارتباط ADSL استفاده می کنید ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه میشود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد
تاریخچه پیدایش
در سال 1957 نخستین ماهواره یعنی اسپوتنیک توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق به فضا پرتاب شد . در همین دوران رقابت سختی از نظر تسلیحاتی بین دو ابر قدرت آن زمان جریان داشت و دنیا در دوران جنگ سرد بهسر می برد. وزارت دفاع آمریکا در واکنش به این اقدام