هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران

اختصاصی از هایدی پایان نامه بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران


پایان نامه بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان 

بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف + پاورپوینت دفاع

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی برتصویرذهنی گردشگران خارجی از ایران است. جامعه آماری کلیه گردشگران بالقوه‏ای هستند که به نوعی تمایل خود را برای سفر به ایران ابراز کرده و در جستجوی اطلاعات برای انتخاب مقصد سفر خود هستند. تعداد نمونه مورد نظر بر اساس فرمول ککران تعیین و به علت حجم بالای جامعه، نمونه مورد نظر با روش نمونه‏گیری تصدفی ساده، انتخاب شد. برای بررسی اثر بازاریابی اینترنتی بر تصویر مقصد، پرسشنامه‏ای به زبان انگلیسی، شامل سوالاتی هم برای سنجش تصویر مقصد و هم برای سنجش میزان استفاده از اینترنت، توسط سایت گوگل داک تهیه و آدرس صفحه فوق از طریق ایمیل برای پاسخ‏دهندگان فرستاده شد. جهت سنجش ارتباط میان استفاده از اینترنت و تصویر ذهنی گردشگران از ایران، از آزمون مقایسه میانگین نمونه‏ های مستقل استفاده شده است.

برای سنجش تصویر ذهنی گردشگران از ایران، از میان مؤلفههای ذکر شده در تحقیقات اچنر و ریچی(2003) که کاملترین تحقیقات در زمینه سنجش تصویر مقصد است، 12 مؤلفه انتخاب و بوسیله ابزار طیف لیکرت سنجیده شد. نتایج حاصل از آزمون نشان می‏دهد که اینترنت، در مقایسه با سایر ابزارهای بازاریابی، وسیله‏ای کاملاً تأثیرگذار بر تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از ایران است.


 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد