موضوع فارسی :طراحی تعامل برای برقراری ارتباط دولت و سیستم قابلیت در طول رانندگی در بزرگراه خودکار
موضوع انگلیسی :Interaction design for communicating system state and capabilities during automated highway driving
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
در این مقاله ما در کتابچه راهنمای کاربر به اتوماسیون و اتوماسیون به دستی سناریوهای انتقال در رانندگی در بزرگراه و طراحی خوشه ابزار (IC) به طور خاص تمرکز می کنند. دو مفهوم IC های جایگزین به منظور مقایسه با پیدا کردن اینکه آیا هیچ تفاوت در آنها چقدر آسان است برای تفسیر و با توجه به عمل وجود دارد. یک IC شامل دو حالت خودکار (دستی و کاملا خودکار) در حالی که دیگر شامل سه حالت (دستی، کروز کنترل تطبیقی، کاملا خودکار). همچنین فرض شده است که تراکم ترافیک ممکن است بر روی اینکه چگونه به خوبی راننده را مدیریت سناریوهای انتقال داشته باشد. یک مطالعه شبیه ساز که در آن 23 نفر به طرح های مختلف IC (دو در مقابل سه حالت) و همچنین دو درجه تراکم ترافیک (بالا، پایین) قرار گرفتند انجام شد. سناریوهای اصلی شامل دهید برای راننده که یک درجه بالاتر از اتوماسیون ممکن برای شروع بود، و سیستم آغاز درخواست تصاحب مختلف با توجه به محدودیت های سیستم. محدودیت سیستم شامل در هر دو اتوماسیون فقط جانبی در حال حذف و یا هر دو اتوماسیون جانبی و طولی حذف شدن است. هر دو ذهنی (به عنوان مثال، سودمندی عمومی و قصد استفاده) و معیارهای عینی (به عنوان مثال زمان برای شروع یک حالت بالاتر از اتوماسیون) استفاده شد. نتایج نشان داد که دو حالت IC در مقایسه با زمانی که تنها حمایت های جانبی در سه حالت IC برداشته شد در پاسخ تصاحب سریع تر از شرکت کنندگان پس از حذف اتوماسیون کامل. دو حالت IC در برخی موارد نیز در فعال سازی اتوماسیون سریعتر پس از promp اتوماسیون دسترس منجر
دانلود مقاله ISI طراحی تعامل برای برقراری ارتباط دولت و سیستم قابلیت در طول رانندگی در بزرگراه خودکار