چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات
۱-۱-مقدمه
۱-۲-ادبیات تحقیق
۱-۲-۱-تعریف مسئله
۱-۲-۲-اطلاعات مورد استفاده در تحقیق
۱-۲-۳-هدف از انجام تحقیق
۱-۲-۴-مروری بر مطالعات گذشته
۱-۲-۵-روش تحقیق
۱-۳-مروری بر فصل های آینده
فصل دوم: مروری بر مطالعات گذشته
۲-۱-مقدمه
۲-۲-بررسی مطالعات پیشین
فصل سوم: بررسی عوامل مؤثر در تصادفات
۳-۱-مقدمه
۳-۲-سهم عوامل سه گانه: انسان، راه و وسیله نقلیه در تصادفات
۳-۲-۱-نقش عامل انسانی در تصادفات
۳-۲-۲-نقش عامل راه و محیط در تصادفات
۳-۲-۳- نقش وسیله نقلیه در تصادفات
۳-۳- علل بروز تصادفات بر اساس بعد زمانی
۳-۳-۱- علل اولیه
۳-۳-۲- علل واسط یا باقی
۳-۳-۳- علل مستقیم یا تامه تصادفات
فصل چهارم: مدل های تحلیل تصادفات
۴-۱-مقدمه
۴-۲-مدل های مربوط به تصادفات
۴-۲-۱-بررسی مدل های بیان کننده تعداد تصادفات
۴-۲-۲-بررسی مدل های بیان کننده شدت تصادفات
۴-۲-۳-مدل های بیان کننده احتمال خطر تصادفات
۴-۳-معیارهای ارزیابی مدل ها
۴-۳-۱-مدل رگرسیون خطی
۴-۳-۲-مدل های تصادفی
۴-۳-۳-مدل لاجیت
فصل پنجم: مدل شدت تصادفات شهر کاشان
۵-۱-مقدمه
۵-۲-گردآوری آمار و اطلاعات
۵-۳-شرح متغییرها و روند مدل سازی
۵-۴-بررسی اولیه و آنالیز داده ها
۵-۴-۱-مقایسه فراوانی متغییرهای مستقل با تعداد کل تصادفات
۵-۴-۲-آنالیز فراوانی متغییرها
۵-۴-۳-آزمون همبستگی متغییرهای مستقل
۵-۵-بررسی آماری متغییرهای مجاز برای ورود به مرحله مدل سازی
۵-۶-ساخت مدل لاجیت جهت تصادفات شهر کاشان
۵-۶-۱-معیارهای ارزیابی روش های ساخت مدل
۵-۶-۲-بررسی مدل بدست آمده با استفاده از روش داخل شدن
۵-۶-۳- بررسی مدل بدست آمده با استفاده از روش پسرو
۵-۶-۴- بررسی مدل بدست آمده با استفاده از روش پیشرو
۵-۶-۵- بررسی مدل های بدست آمده از روش های مختلف
۵-۶-۷- بررسی مدل نهایی
۵-۶-۸-محاسبه احتمال رخداد شدت های تصادفات
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۶-۱-مقدمه
۶-۲-نتیجه گیری
۶-۳-پیشنهادات
پیوست ها
پیوست ۱: فرم ۱۱۳
پیوست ۲: جداول فراوانی
پیوست ۳: ماتریس همبستگی متغییرها
پیوست ۴: مدل شدت تصادفات شهر کاشان با استفاده روش FORWARD
منابع و مأخذ
پایان نامه ارشد عمران مدلسازی شدت تصادفات موتورسیکلت در شهرهای متوسط با بافت قدیمی