هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله :آشنایی با مفاهیم کیفیت

اختصاصی از هایدی مقاله :آشنایی با مفاهیم کیفیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله :آشنایی با مفاهیم کیفیت


مقاله :آشنایی با مفاهیم کیفیت

عنوان                                                                                                   

           فصل 1 – اطلاعاتی درباره سازمان بین المللی استاندارد (ISO)

 

-Iso ، سازمان پشت صحنه حامی ISO 9000                                                                    

-سازمانی بیش از فقط ISO 9000                                                           

-نام ISO                                                                                                           

-غیر دولتی                                                                                                      

-اختیاری                                                                                                           

-اتفاق نظر                                                                                                        

-وظیفه ISO                                                                                                      

-رعایت استانداردها                                                                                

-صدور گواهی ISO 9000                                                                                   

-علامت ISO                                                                                                      

-خانواده ISO 9000                                                                                            

- QSAR                                                                                                

-و سرانجام                                                                                                       

فصل 2- مبانی مدیریت کیفیت

 

-         مقدمه و توضیح مفاهیم                                                                  

-         تغییر در مفهوم کیفیت                                                                                

-         مفهوم کیفیت                                                                                                        

-         کیفیت از دیدگاه ایزو 9000                                                              

-         مدیریت کیفیت                                                                                           

-         اهداف مدیریت کیفیت                                                                                 

-         فایده نظام مدیریت کیفیت                                                               

 

 

 

عنوان                                                                                                   

 

فصل 3- نظام مدیریت براساس استانداردهای ISO 9000

 

- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 1994                   

- ایزو 9001                                                                                                                   

- ایزو 9002                                                                                                                   

- ایزو 9003                                                                                                                   

- استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000- 2000                          

            1- مدل فرآیندی                                                                                     

            2-توالی                                                                                                

            3- بهبود مستمر                                                                        

            4- رضایت مشتری                                                                                              

5- منابع                                                                                                

            6- لغات و اصطلاحات                                                                              

            7- مطابقت با ISO 14001                                                                                   

            8- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 2000                                                     

فصل 4 – متن استاندارد ISO 9001 – 2000

0- مقدمه                                                                                                                      

0- 1- کلیات                                                                                                       

0-2- نگرش فرآیندی                                                                               

0-3- ارتباط با ISO 9004                                                                         

0-4- سازگاری با سایر سیستم های مدیریت                                             

 

1- دامنه کاربرد                                                                                                  

            1-1- کلیات                                                                                                        

            1-2- کاربرد                                                                                                       

2- استاندارد مرجع                                                                                                         

3- واژگان و تعاریف                                                                                                         

عنوان                                                                                       

 

4- سیستم مدیریت کیفیت                                                                      

            1-4- نیازمندی های عمومی                                            

            2-4- الزامات کستند سازی                                                         

                        4-2-1- کلیات                                                                

                        4- 2- 2- نظامنامه کیفیت                                                

                        4-2-3- کنترل مستندات                                      

                        4-2-4- کنترل سوابق کیفیت                                           

 

5- مسئولیت مدیریت                                                                              

            5-1- تعهد مدیریت                                                                                  

            5-2- تمرکز بر مشتری (مشتری گرایی)                                        

            5-3- خط مشی کیفیت                                                               

            5-4- طرح ریزی                                                                          

                                   5-4-1- اهداف کیفیتی                                        

                                    5-4-2- طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت 

                        5-5- مسئولیت، اختیارات و ارتباطات                                 

                                    5-5-1- مسئولیت و اختیار                                               

                                    5-5-2- نماینده مدیریت                                        

                                    5-5-3- ارتباطات داخلی                                      

                        5-6- بازنگری مدیریت                                                      

                                    5-6-1- کلیات                                                    

                                    5-6-2- ورودی های بازنگری                                

                                    5-6-3- خروجی های بازنگری                              

 

6- مدیریت منابع                                                                                     

            6-1- تامین منابع                                                            

 

نوع فایل : ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه :45


دانلود با لینک مستقیم


مقاله :آشنایی با مفاهیم کیفیت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد