هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی ارتباط بین بانکداری الکترونیک با وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی

اختصاصی از هایدی پایان نامه بررسی ارتباط بین بانکداری الکترونیک با وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فصل اول

اهمیت موضوع

اهداف تحقیق

روش تحقیق

مبانی نظری

مدل مفهومی

فصل دوم

مقدمه

بانکداری التروونی

زمینه دولت الکترونیک

دولت الکترونیک درایران

حکمرانی الکترونیکی

تحولات بانکداری الکترونیکی

انواع بانکداری الکترونیکی

ابعاد بانکداری الکترونیکی

تعریف وفاداری

مزایای وفاداری

مراحل ایجاد وفاداری

وفاداری به خدمت

رضایتمندی مشتریان

عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان

اندازه گیری رضایتمندی مشتریان

بیان مسئله

خدمات بانکداری الکترونیکی مبتنی بر استفاده از فناوری های جدید برای ارائه خدمات مختلف به طور مستقیم به مشتریان در تمام ساعات است. بانک ها طیف گسترده ای از این خدمات را توسط ابزارهای الکترونیکی مانند دستگاه های خود پرداز، تلفن همراه و اینترنت ارائه می دهند. از دیدگاه برخی از مشتریان، انتخاب استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی می تواند به معنای ساده تر، کم هزینه تر، در حدود ساعت در دسترس، و صرفه جویی در زمان و مدیریت خدمات مالی است. در حالی که در چشم انداز دیگر، در نظر برخی از مشتریان به معنی اضطراب، پیچیدگی، خطر و مشکلات در دسترسی است که ممکن است منجر به امتناع مشتریان از ادامه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی دارد(هو و کو ،2008). بنابراین خدمات بانکداری الکترونیک ممکن است یک موضوع انتخاب برای آن دسته از مشتریان نباشد(هیلگرت و آنگولوو ،2004). با وجود این که بانک ها به تازگی علاقه زیادی در ایجاد رضایتمندی برای مشتریان نشان داده اند، اما آنها سطوح بالایی از نارضایتی در بخشی از کاربران را تجربه کرده اند. از این رو، هیچ مهم نیست که چقدر بانک ها برای ارائه خدمات الکترونیکی خود تلاش کرده اند. اگر مشتریان معنا یا ارزش استفاده از آنها را درک نکنند، انجام خدمات الکترونیکی به خودی خود بی معنی خواهد بود(هاگ ،2009). بانک ها باید خدمات مشخصی را ارائه دهند تا فرصت برای برقراری ارتباط با رضایتمندی و وفاداری مشتری، و در نتیجه جذب مشتریان جدید در زمان، فراهم شود. مشتریان تمایلی به پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی و مسائل مرتبط با اعتماد، ندارند(فوکسال و همکاران، 2005). بر اساس مطالب فوق، مشکل مطالعه ممکن است از طریق سوالات زیر نشان داده شده است

 

اهمیت موضوع

امروزه راهی که برای استفاده مشتریان از بانک ها و خدمات آنها استفاده می شود، تغییر کرده است. خدمات بانکداری الکترونیکی، با تماس فردی کمتر بین بانک و مشتری، تبدیل به راه مهم برای تعامل مشتریان و بانک هایشان شده است(المازاری ،2008). سیر تاریخی تحولات بانکداری در مقیاس جهانی بیانگر بهبود ظرفیت نهفته و متنوع سازی خدمات بانک ها می باشد. بانکداری الکترونیکی نقش بسیار مهم و اساسی در پرداخت های الکترونیکی پیدا کرده است. پیشرفت های اخیر در زمینه در زمینه فن آوری اطلاعات، جهان را به سرعت دگرگون ساخته است. میزان این دگرگونی به حدی است که برخی از صاحب نظران آن را پدیده هایی همچون انقلاب صنعتی مترادف دانسته اند. یکی از این پیشرفت ها در زمینه پدیده های الکترونیکی است که از جمله آنها می توان به تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی و مدیریت الکترونیکی اشاره کرد. در ایران نیز در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، بانک ها اقدامات مهمی را انجام داده اند. شبکه گسترده ای از امکانات، کارت خوان ها، تعداد شعب، عابر بانک ها و حساب های الکترونیکی، راه اندازی درگاه های پرداخت الکترونیکی جهت قادر ساختن پذیرندگان برای پذیرش کارت های بانکی جهت خرید اینترنتی از جمله این اقدامات است که نشان دهنده تلاش های سیستم بانکی کشور برای حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی و رونق بخشی آن می باشد(صداقت،1382). بانکداری الکترونیک قابل دسترس تر از بانکداری سنتی است و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا خدمات مورد نیازشان را سریع تر و کاراتر دریافت نمایند. موسسات مالی، از طریق استفاده از بانکداری الکترونیک قادر به صرفه جویی در هزینه های عملیاتی و بازاریابی می باشند. بسترهای بانکداری الکترونیک، مشتریان جدیدی را جذب خواهد کرد و شعب بانک ها آسان تر با مراکز ارتباط برقرار می کنند(ونوس و همکاران،1384). با توجه به موارد بیان شده اهمیت و فواید بانکداری الکترونیک امری واضح است. از طرف دیگر اهمیت رضایتمندی و وفاداری در صنعت بانکداری الکترونیک بی شک غیر قابل تردید است. در نتیجه در تمامی جوامع سعی می شود که عوامل موثر در افزایش میزان رضایتمندی مورد بررسی قرار گیرد تا در نتیجه این امر منجر به افزایش میزان وفاداری مشتریان به بانکداری الکترونیک شود. بنابراین مشتریانی که امروزه بانکداری الکترونیک را جایگزین بانکداری سنتی کرده اند، باید حفظ شده و همچنین تعداد آنها افزایش یابد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر میزان رضایتمندی و وفاداری، خدمات بانکداری الکترونیک است و در این تحقیق اثر این عامل بر میزان رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیکی بررسی می گردد.

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات 120


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی ارتباط بین بانکداری الکترونیک با وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد