هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان

اختصاصی از هایدی کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان


کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان

14 صفحه با موضوع روش مناسب برای آموزش مفهوم تغییرات مواد در پایه پنجم

چکیده :

کارورزی 3 را در پایه پنجم ابتدایی شروع کردم .در هفته های اول به خاطر آشنایی اندکی که  با مطالب درسی این پایه تحصیلی داشتم با مشکلاتی مواجه بودم ولی با گذشت زمان مهارت های بسیای را کسب کردم. چند وقتی بود برای آموزش بهتر درس علوم به دنبال روش آموزشی مناسبی بودم .آموزش درس دوم علوم را با نمایش دادن فیلمی در مورد تغییرات مواد آغاز کردم که فرضیه ها و سوالاتی در ذهن دانش آموزان به وجود آمد کلاس را به چند گروه تقسیم کردم. برای هر گروه سوالاتی ذرا معین کردم تا در گروه های خود به صورت مشارکت گروهی پاسخ دهند و یافته های خود را در کلاس ارائه دهند. آزمایشها و فعالیت های کتاب را در کلاس و آزمایشگاه مدرسه انجام دادیم و در نمایشگاه مدرسه فعالیت های دانش آموزان برای استفاده دانش آموزان دیگر مدرسه به نمایش گذاشتیم و یافته های آنها را در ماه نامه مدرسه چاپ کردیم.


دانلود با لینک مستقیم


کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد