هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا

اختصاصی از هایدی مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا


مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضای سازمان می باشد . تا با شناسایی این رابطه و تعیین میزان اهمیت آنها، سازمان را درکسب سطوح بالای عملکردی یاری رساند. ایده اصلی این مقاله بر آن است که ارتباط میان بازار محوری و مولفه های زنجیره تقاضا چگونه است ؟ و چگونه بر عملکردسازمان تأثیرگذارند؟ در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه ۴۳ سوالی به بررسی یک نمونه ۵۸ تایی از مدیران و کارشناسان واحد خرید و بازرگانی و فروش شرکت زمزم ،بعنوان جامعه آماری پرداخته شده است.تحلیلها با استفاده از آمار استنباطی انجام گرفته است. نتایج فرضیه اصلی حاکی از آن است که میان بازار محوری و مولفه هایاصلی زنجیره تقاضا رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. همچنین نتایج حاصل از فرضیه های فرعی بیانگر آن است که در سازمان مورد مطالعه میان مشتریمحوری،رقیب محوری و هماهنگی بین وطیفه ای (از ابعاد بازار محوری) ومولفه های اصلی زنجیره تقاضا (قیمت، محصولات، توزیع، فرآیند، نیروی انسانی و فعالیتهای ترفیعی) رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد