هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود

اختصاصی از هایدی تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود


تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود
مدیران در مواجه با رقابت فزاینده به دنبال سود بیشتر، ممکن است وسوسه شوند و دست به دستکاری سود برای به دست آوردن قدرت بازار و سوء استفاده از آن نمایند.
اگر رقابتی در بازار وجود نداشته باشد، ادامه حیات آن با مشکلاتی روبرو خواهد شد عدم توانایی در کنترل رقابت می­تواند لطمه­های خیلی بدی را وارد کند و به جای پیشرفت، پسرفت را رقم خواهد زد.
رقابت به عنوان عامل مؤثری مطرح است که فعالیت­های تأمین مالی،  سرمایه­گذاری و توزیع وجوه نقد آنها را تحت تأثیر خود قرار می­دهد و شواهدی در خصوص اثرهای رقابت بر انگیزه­های مدیران در خصوص دستکاری سود وجود دارد.

دانلود با لینک مستقیم


تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد