هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رفتار سنگ (مکانیک سنگ) درمعدن سنگ تزئینی

اختصاصی از هایدی رفتار سنگ (مکانیک سنگ) درمعدن سنگ تزئینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رفتار سنگ (مکانیک سنگ) درمعدن سنگ تزئینی


رفتار سنگ (مکانیک سنگ) درمعدن سنگ تزئینی

 

فرمت : Word

تعدا صفحات : 35

 

ـ مقدمه

مکانیک سنگ را می توان علم نظری و عملی (کاربردی) رفتار مکانیکی سنگ تعریف کرد. این علم شاخه‌ای از علم مکانیک است که سر و کارش با واکنش سنگ‌ها در مقابل میادین نیروی (طبیعی و یا اعمال شده توسط انسان) محیط فیزیکی‌یشان می‌باشد .

برای مهندسین عمران و معدن ، مکانیک سنگ دقیقاً طریق مهندسی دیگری برای حل مسائل مربوط به سنگ است این شاخه از علم راهنمائی مهندسی است که دست اندر کار احداث حفاری‌ها و بناهایی چون تونل‌های راه آهن زیر زمینی، تأمین آب ، زه کشی و ... نیروگاه‌های زیر زمینی ، حفره نفت ، آب، هوا، گاز و ... و نیز دفن زباله‌های هسته‌ای، معادن زیر زمینی ، سینه کارها ، معادن روباز ، برش‌های عمیق برای آب ریز و غیره در سنگ و یا بر سنگ هستند.

2ـ1ـ آشنایی با منطقه اکتشاف شده

 محدوده مورد نظر واقع در خراسان جنوبی(بیرجند) می‌باشد که با ذخیره ممکن بالای در جنوب شرقی بیرجند قرار دارد.که اطراف محدوده سنگ‌های ساختمانی و خاک‌های صنعتی به چشم می‌خورد که برنامه آتی سازمان صنایع و معادن برای بازگشایی و اشتغال‌زایی دانشجویان معدن می‌باشد.

 3ـ1ـ محل و موقعیت جغرافیایی

این محدوده واقع در استان خراسان جنوبی و در فاصله 42 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بیرجند و همچنین در فاصله 27 کیلو متری شمال غربی شهرستان سربیشه و در بخش بیرجند و در حوالی روستای شواکند و کلاته ده می‌باشد و در بین طول‌های جغرافیایی و عرض‌های جغرافیایی قرار دارد.

حدود 48 کیلومتر جاده آسفالت به سمت جاده بیرجند ـ زاهدان تقاطع مود پس از 8 کیلومتری دوراهی شواکند 4 کیلومتری به سمت کلوجان ـ در منطقه‌ای به نام حاج حسین شواکندی که حدود 2 کیلومتر پیاده روی دارد و با وسیله نقلیه عبور از آن وجود ندارد.

راه ارتباطی دوم آن قبل از دو راهی شواکند می‌باشد که سمت کلاته علی آباد می‌رود و پس از عبور از روستای علی آباد به کلاته ده شیب رسیده و در دو راهی قبرستان به سمت آب بند (سد) و پس از طی مسافت 1 کیلومتری عبور از سد در منطقه‌ای به نام حاج حسین شواکندی قرار دارد.


دانلود با لینک مستقیم


رفتار سنگ (مکانیک سنگ) درمعدن سنگ تزئینی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد