موضوع فارسی :معماری رابط برای آزمایش در آموزش زبان خارجی
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Interface architecture for testing in foreign language education
تعداد صفحه :4
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2011
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
پیامدهای محیط های یادگیری جدید حداقل در زمینه طراحی رابط کاربری هم در کامپیوتر های سنتی و دستگاه های تلفن همراه (Fallahkhair، پمبرتون، و گریفیث، 2007) گسترده و فراگیر (پلاس، 1998) بوده است. با توجه به وضعیت فعلی مدل های کارآمد، معلمان باید وحدت اثبات نشده از رابط ها و امکانات، که ممکن است ادغام دانش آموزان در زمینه های کار تست مبتنی بر کامپیوتر زبان (CALL) (کوسن، 2006) را تسهیل کند. بر اساس آثار قبلی در طراحی رابط های Fulcher (2003)، چاپل و داگلاس (2006) و گارسیا Laborda (2007) و اعتبار رابط های گارسیا Laborda و Magal به رویو (2007) و تحولات جاری (IATEFL یا تافل)، در این مقاله ما تلاش های ما در توصیف طراحی و پیاده سازی و همچنین اصول طراحی از منطقه کار کامپیوتر کمک آزمون زبان (CALT) پلت فرم به نام PAUER است که توسط وزارت آموزش و پرورش اسپانیایی بین 2007-2010 حمایت تمرکز کنید. به عنوان بسیاری از مناطق از عمل در تغییر آموزش عالی آنلاین، کار آموزان و معلمان به طور فزاینده می گیرد در حوزه سیستم عامل های مشابه. امکانات آموزشی دیجیتال قطعا الگوهای مشابهی را دنبال خواهد کرد و ذخیره کردن ناشران، در نتیجه این ارائه منعکس خواهد شد و برای پروژه های مشابه در سراسر جهان معتبر باشد. از آنجا که این پلت فرم است که عمدتا بر یادگیری بصری افزایش یافته است، این مقاله به تحلیل و نقد به صورت بصری که در آن محتویات ارائه شده است. مقاله پایان می رسد تا با توجه به مسائلی مانند راه انتقال اطلاعات، معانی از آیکون ها و ارائه بصری، و نوع آموزش است که به طراحی PLEVALEX و Pau-ER استفاده شده است. (شامل 4 چهره)
دانلود مقاله ISI معماری رابط برای آزمایش در آموزش زبان خارجی