موضوع فارسی :چگونه به اعمال روش های واگذاری که برای فضایی ترافیک به Microsimulations ومن توسعه داده شد
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
How to Apply Assignment Methods that were developed for Vehicular Traffic to Pedestrian Microsimulations
تعداد صفحه :9
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
استفاده از روش انتساب به محاسبه انتخاب مسیر کاربر تعادل در برنامه ریزی ترافیک بسیار رایج است. این حس مشترک که ترافیک فضایی ترتیب در یک کاربر تعادل بر اساس هزینه های عمومی است که در آن سفر هم عامل مهمی است. با کمال تعجب سفر زمان توجه زیادی برای انتخاب مسیر پیاده دریافت نکرده اند. در شبیه سازی میکروسکوپی از پیاده پارادایم بسیار مسلط برای محاسبه جهت راه رفتن ترجیح داده است به جهت (فضایی) کوتاه ترین مسیر تنظیم شده است.
برای موقعیت های که در آن عبور و مرور زمان سفر به عنوان تعیین کننده برای رفتار پیاده روی در آنها امر می تواند مطلوب به روش اختصاص شبیه سازی عابر پیاده نیز داشته باشد.
برای اعمال (ترافیک جاده) روش انتساب موجود را با شبیه سازی از پیاده یکی به کاهش غیر denumerably بسیاری از مدار عابر پیاده ممکن است به یک زیر مجموعه کوچک از مسیرهای که نشان دهنده جایگزین مسیریابی اصلی، مربوط، و برجسته به طور قابل توجهی.
همه به جز یکی از این مسیرهای خواهد بیراهه علامت، یعنی کوتاه ترین اتصال بین مبدا و مقصد. روش اختصاص پیشنهاد در نظر گرفته شده برای کار با مدل های رایج عملیاتی پویایی عابر پیاده. این - همانطور که قبلا اشاره - معمولا پیاده به جهت فضایی کوتاه ترین مسیر را ارسال کنید. بنابراین، تمام مسیرهای detouring باید با مقصدهای متوسط، به طوری که پیاده می توانید یک مسیر انحرافی به عنوان یک اتصال تکهای از بخش های که بر روی آنها به جهت کوتاه ترین مسیر راه رفتن مجهز شده است. یکی پس از به مراقبت که گناه از یک بخش به یکی از زیر هیچ شی ء را به مسیر عابر پیاده معرفی شده است.
دانلود مقاله ISI چگونه به اعمال روش های واگذاری که برای فضایی ترافیک به Microsimulations ومن توسعه داده شد