چکیده
در این مقاله شبکه دانشی از بازاریابی گردشگری ایجاد شده است و از آن به عنوان چارچوب بررسی استفاده شد. این شبکه دانش نشان می دهد که تحقیقات بازاریابی گردشگری موجود، در درجه اول روی چگونگی خدمات وعده داده شده و ایجاد شده و عمل به آنها تمرکز می کنند و عمدتا چارچوبی برای بهبود تصمیم گیری های مدیریتی و یا بینشی در مورد ارتباط بین ساختارهای تولید ارائه می کنند. اصول استراتژیک که توسط درک ارتباطات علت و معلول حمایت می شوند نادر هستند. این یافته به فرصت های هیجان انگیز برای تحقیقات آینده از جمله افزایش توجه به وعده هایی که به گردشگران داده شده و توسعه ی استراتژی ها و اصول تحقیق اشاره دارند؛ افزایش استفاده از طرح های تحقیقاتی تجربی، نیمه تجربی و طولی به عنوان طراحی های کیفی بدون ساختار موجب افزایش تمرکز روی مطالعه ی رفتارهای واقعی می شود.
کلمات کلیدی: بازاریابی گردشگری، دانش بازاریابی، مدیریت وعده ها، داده های بزرگ، شبکه دانش بازاریابی گردشگری
مقاله ی ISI
منتشر شده در سال 2015
تعداد صفحات مقاله ی اصلی 9 صفحه می باشد
برای دریافت فایل انگلیسی با قالب PDF کلیک کنید
ترجمه مقاله ISI: بازاریابی گردشگری