پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران ، 21 صفحه اسلاید
فهرست مطالب پاورپوینت :
مقدمه
تعریف تبلیغات
اهداف تبلیغات
سیاست گذاری های آگهی های تبلیغاتی در ایران
معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات
شاخصهای موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی
رقبا چه میکنند؟
دیپلماسی و فرهنگ
استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی
سیاستهای جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما
بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است
تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد
نتیجه گیری
منابع
مقدمه :
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند
به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .
یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد
تعریف تبلیغات :
پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران