هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

اختصاصی از هایدی پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران ، 21 صفحه اسلاید

فهرست مطالب پاورپوینت :

مقدمه
تعریف تبلیغات
اهداف تبلیغات
سیاست گذاری های آگهی های  تبلیغاتی در ایران
معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات
شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی
رقبا چه می‌کنند؟
دیپلماسی و فرهنگ
استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی
سیاست‌های جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما
بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است
تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد
نتیجه گیری
منابع

مقدمه :
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند
به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .

یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد

تعریف تبلیغات :

واژه تبلیغ از نظر لغوی ، از ریشه ابلاغ و به معنای رساندن پیام است ، و از نظر فنی ، Advertising عبارت از پیش بینی ، تهیه و ارایه پیام های سمعی و بصری توسط عوامل تبلیغاتی در ازای بهای نشر، اطلاعاتی از خصوصیات و امتیازات یک کالا و خدمت یا فکر در جهت افزایش فروش کالا و استقبال عمومی از آن می باشد .
اهداف تبلیغات :
•آگاهی بخشی
•متقاعد سازی
•یادآوری

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد