هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد

اختصاصی از هایدی ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد


ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه102

چکیده   

     کارت امتیاز متوازن چهار چوبی است برای تشریح فعالیتهای یک سازمان از چهار جنبه مختلف که این کار از طریق تعدادی شاخص صورت میگیرد ، هدف اصلی در این تحقیق ، بررسی وضعیت شاخصها وجنبه های کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد   می باشد ،تحقیق حاضر از دو سئوال تشکیل شده است .

       1-وضعیت شاخصها در هرجنبه چگونه است ؟

        2-کدام یک از جنبه مطرح در کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد وضعیت مناسبی دارد ؟

   برای جمع آوری اطلاعات در جنبه مشتریان از پرسشنامه  ودرجنبه های دیگر( مالی ، فرآیندهای داخلی ، رشد و توسعه) ازاسناد و مدارک موجود در شرکت استفاده شده است پس از بررسی های لازم و توزیع و جمع آوری پرسشنامه و تجزیه وتحلیل نتایج به کمک نرم افزار آماری SPSS  از روش آمار توصیفی برای جنبه مشتریان ، برای سه جنبه دیگرازروش  محاسبات جداول طبق فرایند BSC استفاده شده  است طبق نتایج حاصله وضعیت شاخصها و جنبه ها به ترتیب ذیل می باشد .

1-مالی

2- فرآیندهای داخلی

3- مشتریان

4- رشد وتوسعه

   


فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه  1

2-1- بیان مسئله  12

3-1- چهار چوب نظری  15

4-1- اهداف تحقیق  15

5-1- سوالات تحقیق  15

6-1- ضرورتهای خاص انجام تحقیق  15

7-1 - واژه های خاص  16

فصل دوم : ادبیات تحقیق

1-2- مقدمه  18

2-2-کارت امتیازی متوازن  19

3-2-مزایای کارت امتیازی متوازن  20

4-2- دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان  22

1-4-2- عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت  22

2-4-2- موانع مدیریتی  22

5-2- موانع عملیاتی (عدم یکپارچگی)  22

6-2- موانع کارکنان  23

7-2- سیر تکامل کارت امتیاز متوازن  25

8-2-کاربرد کارت امتیازی متوازن در سازمان  26

9-2- کارت امتیازی متوازن مدل برتر  29

10-2- زندگی با کارتهای امتیازی  30

1-10-2- ایجاد و بکارگیری کارتهای امتیازی نمایی فرآیندی  30

11-2- آماده سازی پروژه  30

12-2- نیازمندیهای شاخص  32

الف

 

13-2- مقایسه دومدل از نظر منشا پیدایش، مسیر، هدف، رویکرد و عوامل موفقیت  34

14-2- بررسی مقایسه بین دو مدل با استفاده از پنج سوال اوتلی  35

15-2- چرا باید با هر دو مدل کار کرد؟  37

16-2- استفاده ترکیبی از کارت امتیاز متوازن و مدل سرآمدی   38

17-2- کاربردIT در کارت امتیازی متوازن  40

1-17-2- نرم افزار به عنوان یک راه حل  40

2-17-2- ارزیابی راه حل های مختلف  41

18-2 برنامه ریزی  41

1-18-2 ابعاد مختلف یک برنامه  42

2-18-2 اهمیت بر نامه ریزی  43

3-18-2 ماهیت بر نامه ریزی  43

4-18-2- محصول بر نامه ریزی  43

5-18-2 انواع بر نامه ریزی  44

1-4-5-18-2- برنامه ریزی پاسخگو   46

2-4-5-18-2- برنامه ریزی منفعل  47

3-4-5-18-2- برنامه ریزی فعال  47

19-2- برنامه ریزی منابع انسانی  48

20-2- برنامه ریزی از نقطه نظر مدت و نحوه اجرا  49

21-2- انواع دیگر برنامه ریزی  50

22-2- فرآیند ایجاد کارت امتیاز متوازن  50

1-22-2- پشتیبانی و مشارکت  51

2-22-2- ترکیب گروه پروژه  51

3-22-2- گستردگی پروژه  52

4-22-2-بنا کردن کارت امتیاز متوازن بر اساس استراتژی سازمان  52

5-22-2- ارتباط با سیستم فعلی کنترل  52

 

 

  

ب

 

 


فصل سوم : روش اجرای تحقیق

1-3- مقدمه  53

2-3   روش تحقیق  53

3-3 جامعه آماری  54

4-3- نمونه آماری  54

5-3- روش نمونه گیری  55

6-3-روشها و ابزارهای گردآوری اطلاعات  57

1-6-3 پرسشنامه  57

7-3- بررسی روایی و پایایی تحقیق  58

1-7-3 روایی پرسشنامه های تحقیق  59

2-7-3- پایایی پرسشنامه تحقیق  59

8-3-روش تجزیه و تحلیل دادهها  60

1-8-3-تحلیل در جنبه مالی  61

2-8-3-تحلیل در جنبه  مشتریان  61

3-8-3-تحلیل در جنبه فر آیندهای داخلی  61

4-8-3-تحلیل در جنبه رشد و توسعه  62

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادها

1-4 مقدمه  63

2-4 تجزیه تحلیل سئوال اول تحقیق  64

3-4 - تجزیه تحلیل سئوال دوم تحقیق  83

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5مقدمه  86

2-5 سئوال اول تحقیق  86

1-2-5 بررسی شاخصها  در جنبه مالی  86

پ

 

2-2-5-  بررسی شاخصها در جنبه مشتریان  87

3-2-5-  بررسی شاخصها درجنبه فرایند های داخلی  87

4-2-5  بررسی شاخصها در جنبه رشد و توسعه  88

3-5- نتیجه گیری از سئوال اول تحقیق  88

4-5 سئوال دوم تحقیق  89

1-4-5- جنبه مالی  89

2-4-5 جنبه فرایند های داخلی  89

3-4-5- جنبه مشتریان  90

4-4-5- جنبه رشد و توسعه  90

5-5- نتیجه گیری از سئوال اول تحقیق  90

6-5 پیشنهادات به سازمان  91

7-5 پیشنهادات به تحقیقات آتی  91

8-5 محدودیتهای پژوهشی  92

ضمائم و پیوست ها

فرم سنجش رضایت مشتریان  93

منابع وماخذ

فهرست منابع فارسی..............................................................................................................................................................84 فهرست منابع غیر فارسی..............................................................................................................................................................85

     

ت

    

ت

 


 


 

فهرست جداول

 

جدول 4-2 مقیاس مفاهیم در BSCو EFQM  ...................................................................................................................24

 

جدول 5-2 مقایسه کارت امتیاز متوازن و مدل تعالی سازمانها ..............................................................................................26

 

جدول6-2 مقیاس الویت ها در ارزیابی عملکرد و مدل تعالی ..............................................................................................29

 

جدول 1-3 اسامی مشتریان ثابت انتخاب شده در نمونه آماری ............................................................................................46

 

جدول 1-4 اهداف و استراتژی ها بر اساس دیدگاه کارت امتیاز متوازن برای 5 سال ...........................................................55

 

جدول 2-4 واحد امور قراردادها و واحد طرح و برنامه ......................................................................................................57

 

جدول 3-4 امور قراردادها، امور مالی ، واحد طرح و برنامه ریزی .......................................................................................58

 

جدول 4-4 حوزه رشد و توسعه در BSC  ..........................................................................................................................60

 

جدول 5-4 فعالیت توسعه دانش فنی کارکنان ....................................................................................................................61

 

جدول 6-4 بهینه سازی فرایند حمل و نقل ریلی  ................................................................................................................63

 

جدول 7-4 پایش ماهیانه اهداف بر اساس کارت امتیاز متوازن ............................................................................................64

 

جدول 8-4 پایش هدف و تامین منابع مالی مورد نیاز برای 30 مشتری عمده متقاضی خرید به صورت مقایسه شش ماهه اول با شش ماه دوم 85..................................................................................................................................................................66

 


جدول 9-4 آنالیز پرسشنامه مشتریان در منطقه ازنا................................................................................................................68

 

جدول10-4 آنالیز و محاسبه پرسشنامه مشتریان در واحد سقز................................................................................................69

 

جدول11-4 آنالیز ومحاسبه پرسشنامه مشتریان در واحد اراک .............................................................................................70

 

جدول 12-4 محاسبه آنالیز و پرسشنامه مشتریان واحد خرم آباد ...........................................................................................71

 

جدول 13-4 محاسبه آنالیز و پرسشنامه مشتریان واحد سنندج ...............................................................................................72

 

جدول 14-4 جنبه مالی......................................................................................................................................................73

 

جدول 15-4 جنبه فرایندهای داخلی.................................................................................................................................74

 

جدول 16-4 جنبه مشتریان................................................................................................................................................ 74

 

جدول 17-4 جنبه رشد و توسعه..........................................................................................................................................75

 

   
  

ج

 



دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی جنبه ها و شاخص های ارتقاء سازمان بر اساس کارت امتیاز متوازن در شرکت نفت پاسارگاد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد