هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله مقدمه پژوهش

اختصاصی از هایدی مقاله مقدمه پژوهش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله مقدمه پژوهش


مقاله مقدمه پژوهش

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:96

عنوان                                              صفحه

فصل اول (مقدمه پژوهش)

مقدمه................................

بیان مسئله...........................

اهمیت و ضرورت پژوهش..................

سوابق پژوهش..........................

اهداف پژوهش..........................

سوالهای پژوهش........................

فصل دوم (بررسی پیشینه پژوهش)

تعریف آزمون..........................

مفهوم امتحان.........................

انواع امتحان از نظر هدف..............

طبقه بندی آزمونهای پیشرفت تحصیلی.....

سوالات استثنایی و اصول نوشتن آنها.....

نکات ضروری جهت تهیه و نوشتن سوالات عینی

مقایسه سوالهای عینی و استثنایی و مزایا و محدودیتهای هر کدام...................................

مراحل انجام امتحان...................

تعریف هدفهای آموزشی..................

   - منابع هدفهای آموزشی..............

   - طبقه بندی هدفهای آموزشی..........

تهیه پیش نویس طرح امتحان.............

تاریخچه هدفها در آموزش و پرورش رسمی ایران 

تحلیل و تعریف جغرافیا................

بررسی چگونگی تکوین دانش جغرافیا در ایران  

کلیاتی در آموزش جغرافیا..............

روشها و فنون آموزش جغرافیا...........

فصل سوم (روش پژوهش)

جامعه آماری..........................

ابزار پژوهش..........................

روش گردآوری داده‌ها...................

فصل چهارم (نتایج پژوهش)..............

فصل پنجم (بحث و تفسیر)...............

نتیجه گیری...........................

محدودیتهای پژوهش.....................

پیشنهادهای پژوهشی....................

امروزه بر اثر پیشرفت سریع علوم و تکنولوژی، مفهوم آموزش و پرورش به کلی دگرگون شده و علمای علوم تربیتی معتقدند که آموزش و پرورش مشتمل بر سه مرحله اساسی، شامل الف) تهیه و تدوین هدفها، ب) آموزش، ج) اندازه گیری و ارزشیابی است (سیف نراقی و نادری، 1374).

ارزشیابی بخش جدائی ناپذیر فرآیند آموزش بشمار می رود و نقش آن نظارت بر تغییرات رفتاری دانش آموزان بطور اخص و نظارت بر کارآیی سایر عناصر آموزش و پرورش بطور اعم است (شریفی وکیامنش، 1366).

بنا به گفته سیف (1375)، ضرورت استفاده از آزمونهای پیشرفت دقیق، روا و به دور از ابهام به صورت فزاینده ای احساس می گردد تا بتواند در ارزشیابی دقیق و هدایت یادگیری دانش آموزان مورد استفاده مسئولین آموزش قرار گیرد.

به هر حال، اگر هدف در هر نوع آموزشی موثرتر نمودن آن و آسانتر کردن امر فراگیری برای فراگیران است، مربیان موظفند برنامه آموزش خود را برحسب تواناییها و نیازهای فراگیران تنظیم و تدوین نمایند و از طریق اندازه گیری و ارزشیابی‌های گوناگون و مکرر، پیشرفت و مسیر آن را مشخص سازند (سیف نراقی، نادری، 1370).

م


دانلود با لینک مستقیم


مقاله مقدمه پژوهش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد