هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کاراموزی شرکت زمزم و نوشیدنی

اختصاصی از هایدی گزارش کاراموزی شرکت زمزم و نوشیدنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نوع فایل: word 2007 قابل ویرایش

تعداد صفحه:80

حجم فایل:70 کیلوبایت

فصل اول
بخش معرفی
 
این سایت به مالکیت … و ……. راه اندازی شده.
3-مشخصات محل اجرای طرح:
استان ...شهرکهای صنعتی
4-عنوان محصولات یا خدمات
ظرفیت تولید سالانه آن 1500تن در سال
5- میزان سرمایه گذاری:
سرمایه گذاری انجام شده 451000000 ریال
سرمایه گذاری تعهد شده کارخانه 451000000 ریال
سرمایه گذاری (تسهیلات) ثا بت402660000 در گردش48340000جمع کل(تسهیلات)451000000ریال
پیشرفت فیزیکی کارخانه 80%
6- میزان اشتغال زایر:
شود جامعه آماری آن تعداد 150 نفر بوده است که شامل کارگران ، مدیران ، کارمندان و دیگر اعضای این کارخانه می شود که تعداد 31 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند که مصاحبه از آنها صورت گرفت و توانستیم لیست حقوق ماهانه را در فصل 4 تهیه کنیم همچنین فیش حقوق و دستمزد همراه با نمودار کلی از آن در فصل 4 گزارش شده است.
7-اعلام محرمانه بودن طرح:
محرمانه نمیباشد
 
فصل دوم
خلاصه مدیریتی
این طرح بر مبنای قرارداد برای فعالیت هایی چون
1-ایجاد اشتغال زایی
2-عدم وابستگی
3-بهبود رونق اقتصادی برای فرد یا افراد
4-عدم فقر و بیکاری
 
نیاز روز افزون جامعه به غذا ونوشیدنی رشد بی رویه جمعیت و کاهش منابع غذایی، یکی از مهمترین مسائلی است که توجه دولتمردان، اندیشمندان و محققان را به خود معطوف داشته است. در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و ...، از جمله مواردی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. علاوه بر این، رشد و توسعه جوامع و پیشرفت علوم و صنعت، سبب پیدایش عادات و سبک های نوین غذایی شده، به گونه ای که نیاز به تنوع محصولات و پیدایش فرآورده های جدید غذایی و کمک غذایی مثل نوشیدنی ها به شکل روز افزونی احساس می گردد. بدین سبب رابطه مستقیم رشته صنایع غذایی با سلامت مردم و توجه خاص دولت و مردم به کمیت و کیفیت غذایی جامعه و ایجاد کارخانجات جدید صنایع غذایی و ...، همگی دلایل بارزی هستند که اهمیت این صنعت را نشان می دهند.   تجارب چند سال اخیر نشان می دهد که توسعه صنعتی و افزایش سهم صنایع ساخت در GDP و رشد صنایع مذکور عامل اصلی دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در برخی از کشورهای در حال توسعه بالاخص کشورهای آسیایی بوده است.
یکی از اولویتها و برنامه های کاری دولتهای کشورهای در حال توسعه توجه ویژه به بخش صنایع غذایی است که علل عمده آنها عبارتند از :
-افزایش اهمیت صنایع غذایی ونوشیدنی ها به لحاظ اشتغالزایی و افزایش مشارکت مستقیم یا غیر مستقیم آن در تولید درآمد ملی .
-تغییر ترکیب صادرات جهانی از مواد اولیه به محصولات ساخته شده با ارزش افزوده بالاتر .
-طبق آمار بانک جهانی حدود 20% جمعیت جهان درفقر بسر می برند که 75% آنها در مناطق روستایی زندگی می کنند . کاهش فقر یکی از چالش های اصلی ملل و موضوعات مهم بین المللی است .
تجزیه وتحلیل صنعت
 
وضعیت صادرات نوشیدنی هادرمقایسه با دیگر اقلام:
سهم این صنعت در صادرات غیرنفتی در سال گذشته 50 میلیون دلار بوده و پیش بینی می‌شود امسال این سهم به حدود 63میلیون دلار برسد. با توجه به آمارهای متفاوتی که از میزان صادرات غیر نفتی و از 4 تا 14 میلیارد دلار عنوان می‌شود، می‌توان گفت، این صنعت از جایگاه مطلوبی در صادرات غیر‌نفتی برخوردار است.
این موضوعی است که در همه کشورهای دنیا به آن توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد و در ایران نیز باید به برند‌سازی به‌عنوان سیاست ملی نگریسته شود و سازمان توسعه تجارت به تنهایی قادر به تحقق این امر نیست.
برآورد ظرفیت اسمی و عملی:
در این بخش با توجه به ماهیت تکنولوژی،مشخصات ماشین آلات و فرایند تولید ظرفیت اسمی براورد می گرددو در ادامه با اعمال ضریب راندمان،ضرفیت عملی براورد می گردد.
لازم است ظرفیت مجوز های اخذ شده با ظرفیت های براورد شده مقا یسه شود.
پیش بینی برنامه تولید:
درصد استفاده از ظرفیت اسمی با توجه به ماهیت هر صنعت،تجربه کاری مجری کارخانه،کشش بازار،محدودیتهای مالی 100%تعییین می گردد .
 
 
 
بررسی اجمالی بازار محصولات :
دراین بخش بررسی اجمالی در رابطه با وضعیت بازاروفروش محصولات صورت می گیرد و حد اقل به موارد زیراشاره می گردد.
تشریح و ضعیت بازار محصولات کارخانه و قیمت وشرایط فروش محصولات مشابه داخلی وخارجی بازار داخلی و خارجی مطلوب است.
معرفی تعداد و مشخصات رقبا در سطح داخلل وخارجی.
تعداد و مشخصات واحد های تولید کننده محصولات مشابه در سطح داخلی وخارجی.
اضهار نظر در رابطه با50% واحد تولیدی وضعیت فعالیت آنها (فعال وغیر فعال) (بررسی عرضه در سطح داخل وخارج)وبیش از 50%واحد تولیدی
معرفی بازار هدف محصولات تولیدی در سطح داخل وخارج(بررسی وضعیت تقا ضای محصول)با توجه به تقا ضای بازار
تشریح امتیازات نسبی محصولات کارخانه و اظهار نظر در رابطه با توان رقابت
معرفی سوابق و توانمندیهای بازاریا بی،اجرایی...مدیران ومجریان کارخانه 10 سال سابقه در ساخت نوشیدنی.
 
موانع موجود در صنعت تولید نوشیدنی:
1. عدم ثبات در تامین مواد اولیه مناسب از نظر قیمت و کیفیت
ناهماهنگی بین دستگاههای مسئول تولید ، نظارت و تصمیم گیر در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی
نبود استراتژی جامع و مدون
عدم وجود مدیریت هماهنگ و همراستا در کلیه مراحل و فرآیند تولید از برنامه ریزی ، فرآوری ، تبدیل و بسته بندی و عرضه
بروز نبودن سیستم های تولید و مدیریت در شرکتهای تعاونی و لزوم بازسازی و نوسازی در برخی از آنها...

فهرست
فصل اول
بخش معرفی2
فصل دوم
خلاصه مدیریتی3
فصل سوم
تجزیه وتحلیل صنعت4
فصل چهار
دورنمای شرکت6
فصل پنجم
معرفی محصول6
فصل ششم
برنامه عملیاتی و تولید7
فصل هفتم
برنامه بازاریابی22
فصل هشتم
ساختار سازمانی27
فصل نهم
برنامه زمانبدی و عملیات28
فصل دهم
ارزیابی و مدیریت و خطر پذیری34
فصل یازدهم
برنامه مالی 34
فصل دوازدهم
برنامه های طرح و توسعه47
فصل سیزدهم
پیشنهادات47
فصل چهاردهم
ارزیابی طرح کسب کار49
فصل پانزدهم
ضمائم50
 منابع62


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی شرکت زمزم و نوشیدنی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد