هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

موضوع آز سیستم عامل : مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس (فایل پاور پویینت 56صفحه)

اختصاصی از هایدی موضوع آز سیستم عامل : مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس (فایل پاور پویینت 56صفحه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت منابع سختافزاری و نرمافزاری است. پرداختن به مقوله‌ی امنیت سیستمهای عامل ، همواره از بحثهای مهم در رابطه با ایمنسازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شدهاست. بررسی و آنالیز امنیت در سیستمهای عامل میبایست با ظرافت و در چارچوبی کاملاً علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیتهای موجود، انجام گیرد تا از یک طرف تصمیمگیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب مستند و منطقی یک سیستمعامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی، بسرعت و بسادگی میسر گردد.

اکثر کرمها و سایر حملات موفقیتآمیز در اینترنت، بدلیل وجود نقاط آسیبپذیر در تعداد اندکی از سرویسهای سیستمهای عامل متداول است. مهاجمان، با فرصتطلبی خاص خود از روشهای متعددی بمنظور سوء استفاده از نقاط ضعف امنیتی شناخته شده، استفاده نموده و در این راستا ابزارهای متنوع، مؤثر و گستردهای را بمنظور نیل به اهداف خود، بخدمت میگیرند.


دانلود با لینک مستقیم


موضوع آز سیستم عامل : مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس (فایل پاور پویینت 56صفحه)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد