هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت (نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان اداره دارایی )

اختصاصی از هایدی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت (نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان اداره دارایی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت (نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان اداره دارایی )


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت (نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان اداره دارایی )

چکیده

اگر شما فرهنگ را هدایت نکنید ، فرهنگ شما را هدایت می کند . فرهنگ به معنای ارزشهای مشترک میان افراد یک گروه است.این گروه میتواند یک خانواده ، یک سازمان ویا یک کشور باشد.تاثیر فرهنگ در سطح ملی ، دیر زمانی است که شناخته شده است . ولی واژه فرهنگ سازمانی ، واژه بسیار جوانی در ادبیات مدیریت است . نکته قابل توجه این است که فرهنگ خوب یا بد مفهوم ندارد. مدیران باید هوشیار باشند که فرهنگ سازمانی با ماموریت و استراتژی های سازمان هم خوانی داشته باشد. بنابراین ملاک قضاوت در مورد یک فرهنگ ، میزان هماهنگی آن با وظایف آن سازمان است.فرهنگ سازمانی شمشیری دو لبه است . ازیک سو بستری است که دستیابی به اهداف سازمانی را تسهیل می کند . لبه دوم فرهنگ سازمانی می تواند سدی باشد بر سر اعمال تغییرات در سازمان. تغییر اصولی و منطقی فرهنگ سازمان (در صورت لازم بودن ) تا حد بسیار زیادی در گرو آموزش تیم تغییر دهنده می باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت (نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان اداره دارایی )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد