هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پرازش بین طرح سیستم اطلاعات حسابداری (AIS) و عملکرد و نوع استراتژی سازمان ها

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله پرازش بین طرح سیستم اطلاعات حسابداری (AIS) و عملکرد و نوع استراتژی سازمان ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده:

در بررسی استراتژی تحلیل گری مایلز و اسنو مقاله حاضر رابطه بین انتخاب استراتژیک ، طرح سیستم های اطلاعات حسابداری(AIS) و عملکرد واحدهای تجاری را بررسی می کند. مدیران واحدهای تدافعی و تهاجمی به اطلاعات خارجی، غیر مالی و جهت داده شده به آینده برای تصمیم گیری نیاز دارند، که این امر نشاندهنده نیاز های اطلاعاتی مدیران می باشد. همچنین نتایج تحقیق حاضر از این فرضیه حمایت می کند که نیازهای اطلاعاتی واحدهای دارای استراتژی نوع تحلیل گری متفاوت از واحدهای تدافعی و تهاجی می باشد.

مقدمه

اهداف این مقاله برای فهم رابطه بین استراتژی شغل، طرح سیستم های اطلاعات حسابداری(AIS) و عملکرد واحد شغلی می باشد. نظریه پردازان حسابداری ادعا کرده اند که (از یک جنبه اقتضایی) برای دستیابی به عملکرد بالا، سیستم اطلاعات حسابداری باید با نوع استراتژی واحد متناسب باشد(Simons,1987; Chenhall and Langfield-Smith ,1998). تنها تحقیقات اندکی این ارتباط ضروری را مورد بررسی قرار داده است، و این محدودیت هایی می باشد که درباره ارتباط بین طرح سیستم اطلاعات حسابداری و استراتژی شناخته شده است(Longfield-Smith,1997). طراحی و اجرای نامناسب سیستم های اطلاعات، ازجنبه زمانی و پولی برای شرکت ها بسیار پرهزینه است، که این امر نیاز به آزمایشی دقیق درباره ارتباط مناسب بین استراتژی و طراحی سیستم اطلاعات حسابداری را نشان می دهد. برای مثال، تحقیقات قبلی بر این امر دلالت دارد که حوزه وسیع سیستم اطلاعات حسابداری اثر مثبتی بر عملکرد شرکت هایی که تحت شرایط محیط شغلی پویا و رقابتی عمل می کنند و استراتژی ابتکاری دارند می گذارد، در حالی که همان ترکیب سیستم اطلاعات حسابداری ممکن است اثری منفی بر عملکرد شرکت هایی که تحت محیط شغلی ایستا و غیر رقابتی فعالیت می کنند و مطابق با یک استراتژی تدافعی هستند داشته باشد(Gul,1991; Abernethy and Guthrie,1994).

مقاله به صورت ورد میباشد 

تعداد صفحات مقاله 9 صفحه میباشد 

فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود میباشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پرازش بین طرح سیستم اطلاعات حسابداری (AIS) و عملکرد و نوع استراتژی سازمان ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد