هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله عوامل تعیین کننده موفقیت یا شکست اجرای ABC

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله عوامل تعیین کننده موفقیت یا شکست اجرای ABC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

تلاشهای چشمگیری برای ایجاد یک سیستم هزینه یابی پیشرفته تر صورت گرفته است. نیاز به بهبود دقت اطلاعات هزینه یابی محصول از تغییرات ایجاد شده در دورنمای رقابتی و همچنین رقابتهای روبه افزایش جهانی ناشی شد. شرایط جدید رقابتی اعتبار سیستمهای هزینه یابی مرسوم را به چالش کشید. حسابداری بهای تمام شده بطور سنتی برای محصولات یا خدماتی که تنها از یک محرک حساس به حجم معامله استفاده می کنند (معمولا نیروی کارمستقیم) هزینه های سرباراختصاص داد. برای سازمانی با سربار زیاد و ترکیبی از محصولات یا خدمات ، استفاده از یک محرک هزینه یابی واحد ممکن است برآورد هزینه را تحریف کند. محققان حسابداری مدیریت تلاش قابل ملاحظه ای را برای عنوان کردن این محدودیتها صورت دادند. تقریبا تمام توجهات به مطالعه ی سیستم های هزینه یابی مبتنی بر فعالیت(ABC) اختصاص یافته است. ظهور این سیستم ها  به عنوان راهکاری کلی در جهت حل انحرافات قیمت گذاری محصولات و متعاقبا به عنوان وسیله ای برای ارتقا رقابت از طریق قیمت گذاری آگاهانه تر و تصمیمات ترکیب محصولات بود. ادعا شده که ABC می تواند اطلاعات اصلاحی را برای تصمیمات استراتژیک از جمله طرح ریزی محصول و مدیریت هزینه فراهم کند.

اهداف تحقیق :

شناسایی دلایل میزان پذیرش پایین  ABC.ارائه روش هایی برای پذیرش موفقیت آمیز ABC توسط شرکت هایی که یک دوره طولانی مدت ABC را بکار برده اند.

فرمول بندی مراحل جهت اجرای موفقیت آمیز ABC :

. علت اصلی عدم پذیرش ABC توسط شرکتها، پیچیدگی مشاهده شده اجرایی و فنی آن است. مهمترین علل عدم ارزیابی ABC در برخی شرکتها نامربوط بودن آن به تجارت آنها، وجود سیستم مدیریتی هزینه یابی که بطور رضایت بخشی در حال اجرا است، نبود تخصص و منابع لازم برای بعهده گرفتن ارزیابی و عدم علاقمندی مدیریت ارشد می باشد. عوامل رفتاری و سازمانی جدا از صفات فنی سیستم ABC کلیدهای موفقیت به شمار می روند. می توان از یک فرآیند یادگیری پیچیده برای از بین بردن مقاومت سازمانی و رفتار دفاعی نسبت به پذیرش ABC  استفاده کرد.

مقاله به صورت ورد قابل ویرایش می باشد 

تعداد صفحات مقاله 10 صفحه می باشد 

فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود می باشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله عوامل تعیین کننده موفقیت یا شکست اجرای ABC
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد