هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

اختصاصی از هایدی مقاله راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو


مقاله راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:51

فهرست و توضیحات:

راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

برای صفحات خود، تیتر های منحصر به فرد و دقیق انتخاب کنید

کارهایی که باید از انجامشان اجتناب کنید:

کارهایی که باید از انجامشان اجتناب کنید:

اگر چه تیتر این کتاب حاوی عبارت «موتور جستجو»  است ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که بهینه سازی های خود را به شکلی انجام دهید که نخست، رضایت کاربران سایتتان را جلب کنید. آنها استفاده کنندگان اصلی سایت شما هستند و از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند تا شما را بیابند. اگر به سختی بر روی کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو تمرکز کنید، ممکن است نتیجه را که می‌خواهید، به دست نیاورید. بهینه سازی برای موتور‌های جستجو یعنی نهایت تلاش برای به نمایش گذاشتن محتوای سایت برای موتور‌های جستجو.

یک مثال می‌تواند تعریفی که ارائه کردیم را کامل کند. از این رو ما یک سایت ایجاد کردیم که در طی مراحل بهینه سازی ارائه شده در این کتاب بر روی آن سایت کار می‌کنیم. هر زمان که در مورد موضوعی جدید بحث می‌کنیم، اطلاعات کافی در مورد یک بخش از سایت در اختیارتان قرار می‌دهیم تا نکته‌ای که در مورد بحث می‌کنیم، برای شما روشن شود. حال اطلاعاتی در مورد سایت ارائه می شود:

  • وب سایت / نام تجاری: «Tookasoft»
  • آدرس سایت: http://www.tookasoft.com
  • زمینۀ فعالیت: طراحی وب

سایت شما ممکن است بزرگ و یا کوچکتر از سایتِ مثال ما و حاوی محتوایی کاملاً متفاوت باشد امّا نکات بهینه‌سازی که در این کتاب ارائه می‌شود را می‌توان به هر سایتی با هر اندازه ای اعمال کرد.

امیدواریم که راهنمای ما، ایده های کافی برای بهبود کیفیت سایت را در اختیارتان قرار دهد و ما بسیار خوشنود می‌شویم تا سوالات،‌ نظرات و تجربیاتِ موفق شما را در Google Webmaster Help Forum بشنویم.

 

یک برچسب[۱] تیتر، هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو اعلام می‌کند که صفحه مورد نظر دربارۀ چیست. برچسب <title> باید در میان برچسب <head> در بالای سند HTML شما قرار بگیرد. در بهترین حالت باید برای هر صفحه از سایت، یک تیتر منحصر به فرد داشته باشید.

تیتر صفحه نخستِ سایت  TookaSoft که نام سایت و زمینه های فعالیت سایت را مشخص کرده است در این تصویر کاملاً مشخص است.

اگر سایت شما در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآید،‌ محتوای برچسب تیتر اغلب در اولین خط هر کدام از نتایج جستجو نمایش داده می‌شود (اگر با بخش های مختلف صفحه نتایج گوگل آشنا نیستید،‌ می‌توانید فیلم ویدئویی آناتومی صفحه نتایج جستجو که توسط مهندس مت کاتس ساخته شده و همچنین نمودار صفحه نتایج جستجوی گوگل، استفاده کنید.) اگر کلماتی که کاربر جستجو کرده است در تیتر صفحه شما وجود داشته باشند، در صفحه نتایج، با فونت ضخیم نمایش داده می‌شوند. این به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند آیا سایت مورد نظر با جستجوی آنان مرتبط است یا خیر.

تیتر صفحه نخست سایت می‌تواند حاوی نام سایت یا نام شرکت شما و همچنین حاوی برخی اطلاعات مهم دیگر همچون موقعیت فیزیکی و یا حتی معرفی برخی از زمینه های کاری شرکت ما باشد.

کاربری،‌عبارت «طراحی وب» را در گوگل جستجو کرده است.

صفحه نخست سایت ما در نتایج نمایش داده شده است و تیتر صفحه نخست نیز در خط اول دیده می شود (دقت کنید کلماتی که در تیتر صفحه وجود دارد و توسط کاربر نیز جستجو شده است، با فونت ضخیم نمایش داده

می‌شود)

اگر کاربری بر روی نتایج جستجو کلیک کند و صفحه ما را در مرورگر خود باز کند، تیتر صفحه در بالای پنجره مرورگرش به نمایش در می‌آید.

تیترهای صفحات داخلی سایت شما باید به روشنی، زمینه کاری و هدف آن صفحه خاص را توصیف کند و ممکن است مایل باشید که نام تجاریتان را نیز به تیتر صفحات داخلی اضافه کنید.

کاربری، عبارت کوررنگی و طراحی وب را در گوگل جستجو می‌کند.

نمونه ای از یک صفحه داخلی مرتبط با جستجوی کاربر ( تیتر صفحه کاملاً منحصر به فرد و مرتبط با محتوای صفحه است) که در صفحه نتایج نمایش داده شده است.

چند نکتۀ مفید برای استفاده درست از برچسب تیتر در صفحات وب

  • · محتوای صفحه را به دقت توصیف کنید – تیتری را استفاده کنید به خوبی محتوای صفحه را توضیح دهد.

کارهایی که باید از انجامشان اجتناب کنید:

o انتخاب تیترهایی که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه ندارند

o استفاده از تیترهای پیش فرض و یا بی معنی مانند «untitled» و یا «New Page 1»

  • · برای هر صفحه، یک تیتر منحصر به فرد استفاده کنید – هر کدام از صفحات باید یک تیتر منحصر به فرد داشته باشد که به گوگل کمک کند تا بتواند آن صفحه از سایت را از دیگر صفحات سایت، تمایز کند.

 

o استفاده از یک تیتر برای همه صفحات سایت و یا بخش اعظم صفحات سایت

  • · از تیتر های کوتاه در عین حال،‌ توصیفی استفاده کنید – تیترها می‌توانند کوتاه و توصیفی باشند. اگر تیتر صفحه شما خیلی طولانی باشد، گوگل تنها بخشی از آن را در نتایج جستجو نمایش می‌دهد.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله راهنمای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد