سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :
خود تنظیمی
2-16 تئوری های خود نظم دهی:
2-17 مدل خودنظم دهی
2-17-1 مدل یادگیری برنسفورد و همکاران
2-17-2 مدل یادگیری پینتریچ و دیگروت
2-17-3 مدل بوفارد – بوچارد و همکاران
2-17-4 مدل خود نظم دهی باتلر و وینر
2-17-5 مدل یادگیری خود نظم ده کورنو و مندیناخ
2-17-6 مدل خود نظم دهی زیمرمن
2-18 پژوهش های انجام شده در داخل کشور:
2-19 پژوهش های انجام شده در خارج کشور:
مشخصات فایل:
نوع فایل: word
منبع: دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه پژوهش: دارد(ایرانی و خارجی)
تعداد صفحات:28
گارانتی بازگشت وجه: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)
قیمت: فقط 10000 تومان
خلاصه ای از مطالب:
خود تنظیمی
شناخت روانی اجتماعی کلاس می تواند بازخورد با ارزشی برای معلمان فراهم کند، چون این عامل در ترک تحصیل،غبیت از کلاسف اندوه و افسردگی، مقاومت دانش آموزان در مقابل معلم، عدم رفاقت بین دانش اموزان در کلاس،عدم علاقه و انگیزه اثر دارد، بدیهی است که رهبری معلم در کلاس نقش عمده ای در شکل گیری این واکنش ها دارد.
خودتنظیمی سازه ای است که از دهه ی 1960 از سوی بندورا مطرح شد( کدیور، 1383). مطالعات اولیه در این زمینه متمرکز بر خود تنظیمی به معنای عام کلمه بود که در زمینه های گوناگون فردی،خانوادگی و اجتماعی مطرح شد. از دهه ی 1980 این سازه در زمینه یادگیری مطرح شد و مورد توجه نظریه های گوناگون روانشناسی از جمله رفتارگرایی، شناخت گرایی و ساختارگرایی قرار گرفت. از ویژگی مشترک دیدگاه های گوناگون نسبت به این سازه، همپوشی نسبتا زیاد این نظریه ها با یکدیگر است. همه این نظریه ها هسته اصلی سازه ی خود تنظیمی را راهبرد های شناختی و فراشناختی معرفی کرده اند( کدیور، 1383).
راهبرد های شناختی:به هرگونه اندیشه، رفتار یا عمل گفته می شود که یادگیرنده در ضمن یادگیری مورد استفاده قرار می دهد، هدف این راهبرد کمک به فراگیری، سازماندهی و ذخیره سازی دانش ها، مهارت ها و سهولت بهره برداری از آنها در آینده است( واینستاین[1] و هیوم[2]، 1998؛ به نقل از سیف، 1372)
مفهوم، مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود نظمی یا خود تنظیمی تحصیلی (فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش)