این مطلب از مطالب آزاد موجود در اینترنت جمع آوری شده است و در مورد جنگ نرم در قالب بازی های رایانه ای و در 7صفحه می باشد و در زیر قسمتی از متن آورده شده است :
نگاهی به فعالیت های دشمن در ساخت انیمیشن با اهداف خاص
جنگ نرم و عملیات روانی – در قرن بیست و یکم تسخیر زمین، اندیشه و فرهنگ یک ملت با روش های قبلی امکان پذیر نیست.در حقیقت با تغییر و جهش همه جانبه در مناسبات سیاسی،نظامی،علمی ،عقیدتی و جامعه شناختی نمی توان از روش هایی که قبل از به وقوع پیوستن این تغییرات کاربرد داشت اهداف را پیگیری کرد. به عنوان مثال در اواسط قرن بیستم اندیشه نازیسم با استفاده از دانش نظامی ماهیت کاملا خشن خود را به سایرین تحمیل کرد.
اما با گذشت زمان و افزایش سطح آگاهی های کلی در کنار انقلاب های متعدد عقیدتی و علمی، برای کشورهای قدرتمند مسجل شد که دیگر نمی توانند آنچه که مد نظر دارند را مانند نازی ها در نقاط مختلف جهان پیگیری کنند.از این رو دولتهایی قادر خواهند بود با موفقیت هر چه بیشتر به خواسته های خود برسند که با درک از شرایط گوناگون بازوهای مختلف را به کار بندند. اما اگر در این میان با محاسبات اشتباه وارد کارزار شوند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.
بازی های کامپیوتری و پیشبرد اهداف
اکثر جوانان امروز خاطرات کودکی خود را با یاد آوری بازی های میکرو ، سگا و شخصیت هایی مانند ماریو من (قارچ خور)، شینوبی و موارد بیشمار دیگر به یاد می آورند. البته باید توجه داشت پشت این شخصیت های کامپیوتری تفکرات متعددی وجود دارد که تحلیل هر کدام از آنها خود حدیثی مجزا و نیاز به بررسی دقیق دارد. منتها باید پذیرفت که برایند بازی هایی که طی دهه ۹۰ میلادی از کنسول های ابتدایی به بازار های مختلف و خصوصا منطقه خاورمیانه راه یافت، صحبت از برنامه های بلند مدت دست های پشت پرده ای دارد که همواره نگاهی طعم گونه به آینده داشتند.
نگاهی به فعالیت های دشمن در ساخت انیمیشن با اهداف خاص
جنگ نرم و عملیات روانی – در قرن بیست و یکم تسخیر زمین، اندیشه و فرهنگ یک ملت با روش های قبلی امکان پذیر نیست.در حقیقت با تغییر و جهش همه جانبه در مناسبات سیاسی،نظامی،علمی ،عقیدتی و جامعه شناختی نمی توان از روش هایی که قبل از به وقوع پیوستن این تغییرات کاربرد داشت اهداف را پیگیری کرد. به عنوان مثال در اواسط قرن بیستم اندیشه نازیسم با استفاده از دانش نظامی ماهیت کاملا خشن خود را به سایرین تحمیل کرد.
اما با گذشت زمان و افزایش سطح آگاهی های کلی در کنار انقلاب های متعدد عقیدتی و علمی، برای کشورهای قدرتمند مسجل شد که دیگر نمی توانند آنچه که مد نظر دارند را مانند نازی ها در نقاط مختلف جهان پیگیری کنند.از این رو دولتهایی قادر خواهند بود با موفقیت هر چه بیشتر به خواسته های خود برسند که با درک از شرایط گوناگون بازوهای مختلف را به کار بندند. اما اگر در این میان با محاسبات اشتباه وارد کارزار شوند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.
بازی های کامپیوتری و پیشبرد اهداف
اکثر جوانان امروز خاطرات کودکی خود را با یاد آوری بازی های میکرو ، سگا و شخصیت هایی مانند ماریو من (قارچ خور)، شینوبی و موارد بیشمار دیگر به یاد می آورند. البته باید توجه داشت پشت این شخصیت های کامپیوتری تفکرات متعددی وجود دارد که تحلیل هر کدام از آنها خود حدیثی مجزا و نیاز به بررسی دقیق دارد. منتها باید پذیرفت که برایند بازی هایی که طی دهه ۹۰ میلادی از کنسول های ابتدایی به بازار های مختلف و خصوصا منطقه خاورمیانه راه یافت، صحبت از برنامه های بلند مدت دست های پشت پرده ای دارد که همواره نگاهی طعم گونه به آینده داشتند.
جنگ نرم در قالب بازی های رایانه ای