هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران

اختصاصی از هایدی بررسی میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران

به صورت ورد ودر110صفحه

چکیده:

در دنیای پر رقابت امروز، دستیابی به جایگاه مناسب در بازار، سخت و دشوار است و برای داشتن یک موقعیت پایدار در بازار، ارائه خدمات با کیفیت برتر به مشتریان – به خصوص در مورد شرکت‌های خدماتی (مانند شرکت‌های موجود در صنعت بیمه)- به عنوان یک مزیت رقابتی با دوام مطرح می‌شود. روش تحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از منظر جمع‌آوری داده‌ها روش توصیفی_ پیمایشی می‌باشد. در این پژوهش، سیستم پرداخت خسارت شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتری مداری و میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران بررسی شده است و به این منظور، عملکرد واحد پرداخت خسارت از شش بعد امکانات رفاهی، مکان و فضای ارائه خدمات، عدم تبعیض در پرداخت خسارت، تسریع در پرداخت خسارت، برخورد کارکنان و استانداردسازی فرآیند ارائه خدمات ارزیابی شده است. جامعه آماری، بیمه‌گذاران زیان‌دیده بیمه شخص ثالث اتومبیل در شهر بوشهر هستند که از این شرکت خسارت دریافت می‌کنند و از نمونه‌گیری تصادفی ساده استفاده شده و تعداد 384 پرسشنامه گردآوری گردید. از تحلیل‌های آماری با استفاده از spss داده‌ها تحلیل و ارزیابی شدند. نتایج به دست آمده از این پژوهش نشان می‌دهد که بیمه‌گذاران از تمامی عوامل عملکردی به جز تسریع در پرداخت خسارت رضایت دارند. به عبارت دیگر، اختلاف معناداری بین انتظارات و ادراکات آن‌ها در زمینه عامل تسریع در پرداخت خسارت وجود دارد. با توجه به نتایج مشخص می‌شود که برخورد کارکنان بیشترین تأثیر را بر رضایت مشتریان دارد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد