هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد خبردر اصول روابط عمومی

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد خبردر اصول روابط عمومی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد خبردر اصول روابط عمومی


تحقیق در مورد خبردر اصول روابط عمومی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه68

                                                             

فهرست مطالب

 

 ارزشهای خبری                                     7
عناصر یا ارکان خبر                                     12
سبکهای خبرنویسی                                     15
منبع ولید                                         20
تیتر یا سرعنوان                                     24
ویرایش                                         29
خبر غیرقابل چاپ                                     32
احترام به معتقدات                                     32
از غفلت تا رشوه                                     33
فرآیند خبر                                         35
گزینش و استحاله                                     35
دروازه بانی خبر                                     36
معیار عبور خبر                                     36
مدلهای حرکت یا جریان خبر                             37
جامعه شناسی تولید خبر                                 39
خبرهای رویدادمدار و فرآیند مدار                             41
خبر چسیت؟ پرسشی کوتاه که پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات
روزنامه نگاری را شکل داده است.
خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید.
در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید که فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون کهنه است، قابل طرح نیست و وقتی واقعیت تازه نیست، نمی تواند جنبه خبری داشته باشد.
خبر، پیامی است که احتمال صدق و کذب در آن وجود دارد.
خیلی از خبرها به چاپ می رسند، اما روز بعد یا مدتی بعد تکذیب می شوند. بنابراین، تعریف فوق نیز فقط بخشی از مفهوم خبر را در بر می گیرد، اما در عین حال باید افزود که بر خلاف پیشین، که خبر را گزارش می خواند، در این تعریف، خبر پیام نامیده می شود.
خبر، الزاما گزارش رویداد جاری(تازه) نیست.
چرا؟ زیرا که ممکن است که جنبه های تازه ای از یک رویداد کهنه و قدیمی، و به عبارت دیگر زوایای جدیدی از انچه را که قبلاً رخ داده است، اشکار کند بنابراین به یک موضوع قدیمی، یک وجه تازه خبری بدهد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد خبردر اصول روابط عمومی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد