هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد روشهای مدیریت و راههای موفقیت در مدیریت

اختصاصی از هایدی تحقیق درمورد روشهای مدیریت و راههای موفقیت در مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد روشهای مدیریت و راههای موفقیت در مدیریت


تحقیق درمورد روشهای مدیریت و راههای موفقیت در مدیریت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:31

فهرست مطالب:

آشنایی با روشهای مدیریتی

روشهای موفقیت در مدیریت

نقش مدیریت عملکرد در موفقیت مدیران

مدیریت فکری ؛تعالی بخشیدن به مدیریت

روش (برنده – برنده) گفت و گوی غالب مدیران امروزی است - این نوع تفکر که بیانگر تصور درست از تجارت پایدار و توسعه فراگیراست ! رواج تازه ای پیدا کرده و در حال تبدیل شدن به ایده روز است – که مبارک است .

ثروت آفرینی یقیناً حاصل این گونه تفکر در واحدهای تولیدی و بنگاه های مالی است . بعضی از نام های تجاری پیش رونده و معروف در همین صنایع سلولزی بهداشتی که رضایت طرفین (مصرف کننده – تولیدکننده) در آنها کاملاً محسوس و به عنوان یک هدف به طور جدی و دایمی پیگیری می شود ، نتیجه این گونه تفکرات جدید است . با این همه بسیاری از شرکت ها با برپا کردن عملکردهای نادرست ، بی اعتمادی می آفرینند . –ذهن آنها طوری شکل گرفته که انگار همیشه باید گروهی برنده و گروهی بازنده باشند – آنها حتی در زمان استخدام نیز علاقه ای به بازنده ها ندارند و به دنبال جذب نیروهای برنده هستند (آنان که از پیش می دانید کارکرد شایسته ای دارند) یا برنده های پنهان (کسانی که کمان می کنید از عهده کار بر آیند) . گرچه تصمیم گیری بر پایه انگاره های همه جا گیر کاردرستی است ، اما هنر مدیریت بیرون کشیدن توانایی و شکوهمندی درونی افرادی است که تا به امروز پنهان مانده اند . اگر اجازه خودنمایی به همکاران بدهید ، آن گاه متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از آنها در این راه موفق خواهند شد . – کشف توانمندی ها یکی از رازهای موفقیت است – راه های دیگری نیز وجود دارد که از طریق مدیران برجسته پیموده شده ، آنها با علائم مشخص و آشکار نشان داده اند که برای آفریدن موقعیت برتر برای شرکت خود بایستی دیگر شریکان (کارکنان – مشتریان) نیز برنده شوند.

این نکته در نظر خیلی ها روشن و شفاف است اما هنوز هم بسیاری از صاحبان کسب و کار بدان توجه نمی کنند – انگار موفقیت خود را همراه با شریکان چندان مقبول نمی دانند – آنها خیلی سریع تر از آن که به تصور آید در حال سست کردن پایه های شرکت خود هستند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد روشهای مدیریت و راههای موفقیت در مدیریت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد