هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

قیمت گذاری در بازارهای صادراتی

اختصاصی از هایدی قیمت گذاری در بازارهای صادراتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قیمت گذاری در بازارهای صادراتی


قیمت گذاری در بازارهای صادراتی

قیمت گذاری در بازارهای صادراتی:

11 صفحه

شرکتها در تعیین قیمت، یکی از اهداف بازاریابی زیر را دنبال می‌کنند:

1- قیمت پایین برای بقاء یا افزایش تقاضا

2- قیمت بالا برای به دست آوردن حداکثر سود در بازارهای رقابتی

3- رهبری در بازار، یعنی داشتن بیشترین سهم بازار و لذا داشتن حداقل قیمت ممکن

4- برتری کیفی نسبت به رقبا: قیمت بالا

 

روشهای قیمت گذاری در بازارهای صادراتی:

برخی از شرکتها در بازارهای صادراتی در تعیین قیمت فروش محصول، نقطة سر به سر و برخی شرکتها نیز حداقل سود و یا بیشتر از پیش تعیین شده را در نظر می‌گیرند. ولی اصول منطقی این استکه در قیمتهای صادراتی با توجه به هزینه‌های تولید، توزیع، فروش و ریسک تصمیم گیری شود.


دانلود با لینک مستقیم


قیمت گذاری در بازارهای صادراتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد