این محصول در قالب پی دی اف و 85 صفحه می باشد.
این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد شیمی-فرآیند طراحی و تدوین گردیده است. و شامل کلیه موارد مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد. نمونه های مشابه این عنوان با قیمت بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیز جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه به منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالا بردن سطح علمی شما در این سایت قرار گرفته است.
چکیده
گستردگی استفاده از موتور های احتراق داخلی به شکل موتور های جرقه ای بنزینی
در خودرو ها دگرگونی شگرفی را در دهه های اخیر در جوامع ایجاد کرده است در واقع
منافع ویژه آن بسیار است به طوریکه در بسیاری از کشورها می توان گفت که ماشین یک
جز کلیدی از جامعه مدرن است با توجه به مطالعات انجام گرفته ، خودرو ها به عنوان یکی
از مهمترین تولید کننده های آلاینده شناخته شده اند که با توجه به نوع سوخت موتور و
نحوه رانندگی میزان الاینده های ایجاد شده متفاوتند . در عمل نسبت هوا به سوخت وارد
شده به موتور از لحاظ تئوری در بهترین حالت نمی باشد بنابراین احتراق عموما کامل نبوده
و در نتیجه آن مخلوطی پیچیده از محصولات مختلف شامل گاز کربنیک بخار آب ازت هیدرو
کربن ها ی سوخته و نیم سوخته اکسید های ازت و … از آن خارج می شود .
سه آلوده کننده عمده در موتور های بنزینی HC/CO/NO هستند که از عوامل اصلی آلودگی محیط
می باشند کاتالیست ها به ویژه به شکل ساختمان های مونولیتی نقش اساسی در از بین بردن این
آلودگی ها به شکل بی ضرر به وسیله تبدیل آنها به آب دی اکسید کربن نیتروژن ایفا می کنند .
این سمینار ساختار مبدل های کاتالیستی و واکنش هایی که در داخل مبدل انجام می شود و هم
چنین اثرات استفاده این مبدل ها در کاهش الودگی هوا و محیط زیست را بررسی می کند .
سمینار کارشناسی ارشد شیمی بررسی مبدل های کاتالیستی خودرو