هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (پاورپوینت 25 اسلاید)

اختصاصی از هایدی بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (پاورپوینت 25 اسلاید) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (پاورپوینت 25 اسلاید)


بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (پاورپوینت 25 اسلاید)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع:

بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات

مقدمه

مهمترین عامل و شاخص زندگی جوامع و پیشرفت کشورها، توسعة علمی و آموزشـی آنهاسـت و حوزة آموزش نیز با ورود فناوری اطلاعات، دچار تحول اساسی شد. این مسئله بنا به دلایلی ایران را دچار نگرانی هایی کرد؛ به طوری که طی دهة گذشته، دولت بـه سـختی توانسـت هزینـه هـای جاری آموزش وپرورش را پرداخت کند. از سویی، فناوری اطلاعات و ارتباطـات ایـن تـوان را دارد که طی برنامه ای مدون و تغییر در ساختار و روشهای آمـوزش، از هزینـه هـا بکاهـد، کیفیـت را افزایش دهد، محصولات نظام های آموزشـی را بـا نیازهـای جامعـه هماهنـگ کنـد و در جهـت کاربردی کردن آموزش گام بردارد

یکی از اقدام های آموزش وپرورش در این سالها، هوشمندسازی مدارس بود. آموزش وپرورش ایران، در این راستا اقدام های زیادی مانند ایجاد مدارس آزمایشی ، حمایت از مدارس داوطلـب و تهیة سند راهبردی توسعة مدارس هوشمند انجام داد، اما مدارس هوشمند به صورت فراگیر شکل نگرفتند و با مشکلاتی روبه رو شدند. به همین دلیل توسعة گام به گام مدارس هوشمند، بـه تبیـین مسیر توسعه و مراحل اجرایی هوشمندسازی مدارس نیاز دارد و باید در برنامـة درسـی، محتـوای آموزشی، نظام ارزشیابی و بهطور کلی بازمهندسی فرایند مدیریت تغییرات اساسـی ایجـاد کـرد و پس از آن به مدرسه ای هوشمند و ایده آل پرداخت که این موضوع در اسناد بالادستی آموزش وپرورش نیز تأکید شده است و ضرورت انکارناپذیری دارد.

اهداف پژوهش

هدف اصلی یا کلی پژوهش حاضر شنـاسـایی عوامل اثرگذار بر بازمهندسی فراینـد مـدیریت در مدارس هوشمند ایران است و اهداف فرعی آن عباتند از:

 1 .شناسایی ویژگیهای مدارس هوشمند؛

 2 .بررسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند؛

 3 .تعیین عوامل تأثیرگذار بر فرایند مدیریت در مدارس هوشمند.

پیشینة نظری
 مدرسة هوشمند

وظایف مدیریتی مدرسه هوشمند

مدل پیشنهادی پژوهش

روش شناسی پژوهش

جامعه آماری پژوهش

روایی پرسشنامه

  • نتایج

جدول 3 .اولویت بندی عوامل اثرگذار بر فرایند مدیریت در مدارس هوشمند
 ( فرایند برنامه ریزی)

جدول 4 .اولویت بندی عوامل اثرگذار بر فرایند مدیریت در مدارس هوشمند
(فرایند سازماندهی)

جدول 5 .اولویتبندی عوامل اثرگذار بر فرایند مدیریت در مدارس هوشمند
 ( فرایند رهبری)

جدول 6 .اولویتبندی عوامل اثرگذار بر فرایند مدیریت در مدارس هوشمند
 (فرایند کنترل)

 


دانلود با لینک مستقیم


بازمهندسی فرایند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تأکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (پاورپوینت 25 اسلاید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد