بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار
گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا
میبخشد در کسب سهم بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.
نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش
چنانکه از واژه به کار گرفته شده برای این نقش ها نیز . Promotive و نقش Protective
برمیاید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی
دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 1400 تن بسته بندی مواد غذایی گرانول در سالل
فایل pdf شامل 15 صفحه
تایید شده دفتر امور اقتصادی و تسهیلات بانکی وزارت تعاون
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 1400 تن بسته بندی مواد غذایی گرانول در سال