هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور

اختصاصی از هایدی دانلود تحقیق تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور


دانلود تحقیق تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور

چکیده :
در این پژوهش با توجه به شاخص های مورد نظر در مدل تعالی سازمانی 9 سوال و فرضیه تبیین شد.  در تحقیق حاضر نیز برای گردآوری و تدوین ادبیات مربوط به موضوع تحقیق و بررسی سوابق تحقیق، از روش کتابخانه ای استفاده شده است. بدین منظور، از کتب و مقالات موجود در کتابخانه ها و مقالات موجود در اینترنت و همچنین پایان نامه های فارسی انجام شده در زمینه موضوع تحقیق، استفاده شده است. بنابراین به منظور بررسی مدیریت عملکرد در گمرکات کشور با چند نفر از خبرگان و اساتید و تنی چند از کارشناسان مصاحبه شده است. لازم به ذکر است با توجه به مصاحبه های مختلفی که انجام شد معیار های دیگری به معیار های دیگر که در فصل دوم به آنها اشاره شده بود اضافه شده است. زیرا اینگونه معیار ها نیز جزو آن دسته از معیارهایی می باشد که برای مدیران و کارشناسان بسیار حائز اهمیت است.  در این تحقیق از روش نمونه گیری سرشماری ساده استفاده شده است. بدین صورت که از بین مدیران عالی، میانی و اجرایی گمرک ایران ، تعداد  96 نفر انتخاب شده است که 93 پرسشنامه برگشت داده شده است. داده های جمع آوری شده با استفاده از شاخص های آمار توصیفی، توصیف و سپس به منظور ایجاد مدل اندازه گیری برازنده و قابل قبول، تحلیل عامل تاییدی با استفاده از نرم افزار لیزرل، در مورد کلیه عوامل نهفته متغیرهای تحقیق انجام شده است. در ادامه پس از بررسی نرمال بودن توزیع آماری با استفاده از SPSS همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان با استفاده از تحلیل مسیر، روابط علی بین فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفته است.  


فهرست مطالب
فصل اول     2
1-1) مقدمه    3
1-2)بیان مساله    3
1-3) اهمیت وضرورت تحقیق    6
1-4)اهداف تحقیق (شامل اهداف آرمانی، کلی، اهداف ویژه و کاربردی):    7
1-5)سؤالات تحقیق(مطابق با اهداف تحقیق):    8
1-6)تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی    10
1-7) قلمرو مکانی و زمانی تحقیق :    11

فصل دوم    13
2-1) مقدمه    14
2-2) اندازه گیری و مقاصد اندازه گیری    15
2-3) مفهوم اندازه گیری عملکرد    16
2-4) بکارگیری اندازه گیری عملکرد    20
2-4-1) جایزه کیفیت اروپایی2    23
2-4-2) جایزه کیفیت بالدریج3    25
2-4-3) شش سیگما    28
2-4-4) چهارچوبی متوازن برای اندازه گیری عملکرد    30
2-5) کارت امتیازی متوازن1    31
2--5-1) نسل های کارت امتیازی متوازن    35
2-5-2) دیدگاه های کارت امتیازی متوازن    37
2-6) جمع بندی ادبیات نظری تحقیق:    43
2-7) پیشینه پژوهش    45
2-7-1) ایران :    46
2-7-2)  جهان    54
 
فصل سوم    56
3-1)   مقدمه    57
3-2) روش انجام تحقیق    59
3-3) جامعه آماری    59
3-4) روش نمونه گیری    60
3-5) روش گردآوری اطلاعات    61
3-6) روایی و پایایی تحقیق    63
3-6-1) پایایی پرسشنامه    64
3-6-2) روایی پرسشنامه    65

فصل چهارم    Error! Bookmark not defined.
4-1) مقدمه    68
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری    69
4-2-1) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت    70
4-2-2) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان سابقه کاری    70
4-2-3) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سن    71
4-2-4) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات    71
4-3) تحلیل استنباطی داده ها    72
4-3-1) تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای تحقیق    72
4-3-1-1) مدل اندازه گیری رهبری    73
4-3-1-2) مدل اندازه گیری ابعاد خط مشی و استراتژی    74
4-3-1-3) مدل اندازه گیری ابعاد کارکنان    75
4-3-1-4) مدل اندازه گیری ابعاد منابع و مشارکت ها    76
4-3-1-5) مدل اندازه گیری ابعاد فرآیندها    78
4-3-1-6) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج مشتری    79
4-3-1-7) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کارکنان    80
4-3-1-8) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج جامعه    81
4-3-1-9) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کلیدی عملکرد    82
4-3-2) بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها    83
4-3-3) آزمون فرضیه ها با استفاده از روابط ساختاریافته خطی    84
4-3-3-1) نتیجه آزمون    86

فصل پنجم    89
5-1) مقدمه    90
فرضیه های ویژه    91
5-2) بررسی یافته‌های پژوهش    91
5-2-1 ) پیشنهادات بر مبنای یافته‌های تحقیق    94
5-2-2)   پیشنهادات  برای تحقیقات آتی    96
5-3) محدودیت های تحقیق    97

 

فهرست اشکال
شکل 1-1)  مدل تعالی سازمانی (EFQM, 2003)    7
شکل 2-1 )  مدل جایزه کیفیت اروپایی (گوران الو،جان ری،ماگنوس وتر، مریم میرشاه ولایتی، 1388: 75)    24
شکل 2-2): جایزه مالکوم بالدریج (لاوسون، هچ، دسروچس،2008: 51)    27
شکل 2-3) چرخه عملیات شش سیگما (ناشولد و دیلی، 1999: 25)    29
شکل 2-4) سیر تکاملی    37
شکل 2-5) چهار دیدگاه کارت امتیازی متوازن (کرستن، آریستا، دراگاندیس، 2005).    40
شکل 2-6) فرآیند داخلی کسب و کار (نیری، مشهدی، مهاجری، 2008)    42
شکل 4-1)  نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت    70
شکل 4-2)  نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان سابقه کاری    70
شکل 4-3 ) نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن    71
شکل 4-4 ) نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات    71



فهرست جداول
جدول 2-1) نقاط قوت و ضعف مدلهای مختلف ارزیابی مدیریت عملکرد  (دل سوردو، اورلی، پادوانی، گاردینی، 2012).    43
جدول3-1) تفکیک فرضیه به سؤالات تحقیق    63
جدول 3-2) مقدار آلفای کرونباخ مؤلفه های تحقیق    65
جدول 4-1) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    69
جدول 4-2) راهنمای شناسایی علائم اختصاری متغیرهای مدل    72
جدول 4-3) توزیع نرمال متغیرها    84
جدول 4-4) شاخص های برازندگی مدل مفهومی تحقیق    85
جدول 4-5) نتایج فرضیه ها    86
جدول5-1) نتایج فرضیه ها    93

 

فهرست نمودارها
نمودار  3-1) مراحل انجام تحقیق    58
نمودار 4-1) مدل اندازه گیری ابعاد رهبری با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت استاندارد    74
نمودار 4-2) مدل اندازه گیری ابعاد رهبری با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری    74
نمودار 4-3) مدل اندازه گیری ابعاد خط مشی و استراتژی با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت استاندارد    75
نمودار 4-4) مدل اندازه گیری ابعاد خط مشی و استراتژی با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری    75
نمودار4-5) مدل اندازه گیری ابعاد کارکنان با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت استاندارد    75
نمودار4-6) مدل اندازه گیری ابعاد کارکنان با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    76
نمودار 4-7) مدل اندازه گیری ابعاد منابع و مشارکت ها با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    77
نمودار 4-8) مدل اندازه گیری ابعاد آم منابع و مشارکت ها با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    77
نمودار 4-9) مدل اندازه گیری ابعاد فرآیندها با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    78
نمودار 4-10) مدل اندازه گیری ابعاد فرآیندها با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    79
نمودار 4-11) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج مشتری با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    79
نمودار 4-12) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج مشتری با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    79
نمودار 4-13) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کارکنان با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    80
نمودار 4-14) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کارکنان با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    80
نمودار 4-15) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج جامعه با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    81
نمودار 4-16) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج جامعه با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    82
نمودار 4-17) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کلیدی عملکرد با استفاده از تحلیل عاملی در حالت استاندارد    83
نمودار 4-18) مدل اندازه گیری ابعاد نتایج کلیدی عملکرد با استفاده از تحلیل عاملی در حالت معنی داری    83
نمودار 4-19) اندازه گیری مدل کلی و نتایج فرضیه ها در حالت استاندارد    85
نمودار 4-20) اندازه گیری مدل کلی و نتایج فرضیه ها در حالت معنی دار    85
 

 

شامل 112 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تدوین اجرای مدل تعالی سازمانی برای گمرکات کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد