هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مایکروسافت آفیس

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد مایکروسافت آفیس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

مایکروسافت آفیس یک مجموعهٔ سودمند برنامه‌های خلق شده یا خریداری شده به وسیله مایکروسافت و توسعه یافته برای ویندوز و سیستم عامل کامپیوتر Mac OS و Mac OS X اپل است. در حال حاضر جدیدترین ویرایش از بسته نرم افزاری آفیس نسخه 12 (2007) می باشد. همچنین به گفته مایکروسافت بعد از نسخه 12 (به دلیل نحس بودن عدد 13) نسخه 14 منتشر خواهد شد.

تاریخچه

اولین نسخهٔ آفیس را در ۱۹۸۹ روی مکینتاش ارایه شد، با یک نسخه برای ویندوز در ۱۹۹۰. در ابتدا یک دوره بازاریابی به همراه یک مجموعه از کاربردها که سابقاً به بازار فرستاده‌ شده بود به طور جداگانه فروخت شد. عامل اصلی جذب مشتری این بود که در حال خریدن بسته هر یک از نیازهای شخصی در آن وجود داشت که به طور اساسی ارزان‌تر از خریدن خودشان به تنهایی بود.

نسخه اول آفیس شامل Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint بود. به طور اضافی، یک نسخه حرفه‌ای از آفیس شامل Microsoft Access و Schedule Plus را در برداشت. در طی سال‌ها کاربردهای آفیس توسعه بیشتری یافت، و اساسا از نظر فنی به یکدیگر نزدیکتر شدند. اشتراک خصوصیاتی نظیر یک بررسی‌کنندهٔ املا کلمات، یکپارچگی اطلاعات OLE و... نسخه رایج این محصول، آفیس ۲۰۰۳ برای ویندوز است که در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۳ منتشر و نسخه ۲۰۰۴ آن برای مکنتاش (Macintosh) است که در ۱۱ مه ۲۰۰۴ منتشر شد.

برنامه‌های رایج آفیس

این برنامه‌ها دربرگیرنده‌ ویرایش‌های آفیس ۲۰۰۳ مایکروسافت است، به استثنای Microsoft Office Basic Edition 2003. Microsoft Office Basic Edition فقط شامل Word، Excel و Outlook است.

اکسل

مایکروسافت اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. اکسل در ابتدا رقیب سرسختی برای Lotus 1-2-3 بود، اما نهایتاً اکسل بیشتر فروخت و اکسل یک برنامه استاندارد و رایج در زمینه علوم محاسباتی شد. همچنین این برنامه برای کاربران ویندوز و مکینتاش در دسترس است.

مایکروسافت اکسل

مایکروسافت اکسل (نام کامل: مایکروسافت آفیس اکسل) جز برنامه های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و براى استفاده در کامپیوترها با سیستم عامل ویندوز و براى کامپیوترهاى اپل ‌مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار مى‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد.

اوت لوک

مایکروسافت آوت لوک یک نرم افزار برای مدیریت اطلاعات شخصی و ارتباط به وسیله E-Mail بوده و جایگزینی برای Windows Messaging، Microsoft Mail و Schedule+ است که اولین نسخه آن در آفیس در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این برنامه شامل e-mail client، calendar، task manager و address book است.

این برنامه جزو مجموعه نرم افزار های آفیس می باشد. این برنامه برای مدیریت ایمیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پاورپوینت

مایکروسافت پاورپوینت یک برنامه نمایشی محبوب است، برای ویندوز و مکینتاش. و برای نمایش سلاید‌ها (slideshows). ترکیبی است از متن، تصاویر، فیلم‌ها و دیگر موضوعات. که می‌توان به وسیله مانیتور، پروژکتور و...نمایش داد. در ویندوز موبایل ۲۰۰۵ (Magneto)این نسخه از پاورپویت وجود دارد.

مایکروسافت پاورپویت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع‌ سازی برای استفاده از تکنولوژی است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مایکروسافت آفیس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد