فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 41 اسلاید
Øانگیزش
Øاعتقاد درونی
Øارزشهای کاری
Øعملکرد
Øقابلیتهای فردی و اجتماعی
Øمدیریت فکر و اندیشه
مدیریت مشارکتی به مفهوم چیست؟
Øمدیریت مشارکتی مهمترین روش رهبری و مدیریت سازمانی است که میتواند موجبات افزایش اثر بخشی سازمانی و تصمیمگیری بهینه در سازمان را فراهم نماید.
Ø
Øمدیریت مشارکتی نوعی سبک رهبری است که معتقد است از طریق توانمند سازی کارکنان میتوان موجبات بهبود عملکرد کاریشان را فراهم نمود.
Ø
Øمدیریت مشارکتی همانا تغییر تفکر من به تفکر ما و ترویج تصمیمگیری گروهی در سازمان است.
Ø (
Øمدیریت مشارکتی بهترین روش عملیاتی نمودن فعالیتها، ارزشیابی عملکرد و نفوذ بر کارکنان به منظور افزایش کارآئی سازمانی است.
Ø(john Schuyler, jounal of Petroleum, 1997, P 818)
Øمدیریت مشارکتی تعابیر متفاوتی دارد، مهمترین تعریف همانا مدیریت باز و گشوده است (open book Management).
Ø مدیریت باز و گشوده یک ضرورت و نگرش پایه و کلیدی مدیریتی در سازمانهای نوین تجاری است، سبک مدیریت باز و گشوده، سبکی است که میخواهد از طریق وحدت در چشم اندازها و نگرشهای بلندمدت کارکنان موجبات افزایش اثر بخشی سازمانی را فراهم نماید.
پاورپوینت درباره نقش انگیزه کارکنان در موفقیت استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها