و اما درس همبرگریِ جدید برای دانش آموزان عصر رسانه!
در گام نخست
دست به کار بشوید و در طول 2 دقیقه، داستان این پیام بازرگانی را در 2 خط بنویسید و در کلاس بخوانید...
در حین تماشای این نما، صدای بازی کردن بچه ها می آید. گویا کمی آن طرفتر از این دستگاه بچه ها مشغول بازی کردن هستند و پسرک درون قاب از وسط بازی برای خرید نوشابه و تازه کردن گلو آمده است.
با حذف این صدا، فضای اثر بسیار متفاوت می شود و فضا تا این حد شکسته و غیررسمی نمی گردد.
آیا این اولین و آخرین تبلیغ رقابتی بین پپسی و کوکاکولاست؟
اگر شما یک نوجوان امریکایی باشید آیا حستان نسبت به این تبلیغ با حسی که الان به عنوان یک نوجوان ایرانی دارید مشابه خواهد بود؟
دانلود پاورپوینت پیام همبرگری- 25 اسلاید