از جمله دغدغه های دانشجویان در تدوین پایان نامه هایشان تهیه پیشینه ای بدیع و قابل استناد می باشد تا چهره ای علمی و شکیل به پژوهش آنان بدهد،اما گردآوری منابع بروز داخلی و خارجی کاری نه چندان سهل و آسان می باشد چرا که تهیه پیشینه ای قدرتمند که تحسین اساتید را برانگیزد همیشه کار آسانی نبوده است و جز با پشتکار و همت بلند میسر نخواهد شد.در پیشینه حاضر جدیدترین مقالات چاپ شده در ژورنال های خارجی با موضوع بازاریابی حسی را مدنظر قرار داده ایم و نیز نگاهی جامع به جدیدترین مقالات چاپ شده در داخل کشور شده است تا بتوان پیشینه ای مناسب و معتبر برای دانشجویانی که قصد تدوین پایا نامه یا مقاله با عنوان بازاریابی حسی را دارند گرداوری نموده و در اختیار آنان گذاشت...
تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر
جدیدترین مقالات ایرانی و خارجی از 90 تا 95 و از 2011 تا 2016
سال انتشار: 1395
تعداد پیشینه ها: 23
جدیدترین نسخه پیشینه بازاریابی حسی به موجب دسترسی به مقالات داخلی و ترجمه مقالات معتبر خارجی
پیشینه پژوهش برای تدوین پروژه کارشناسی ارشد با موضوع بازاریابی حسی