فرمت فایل :powerpoint (قابل ویرایش) تعداد صفحات:21 صفحه
بنگاههای کوچک و متوسط هم به دلیل محدودیتهای منابع و هم به دلیل بی اعتقادی مدیران آنها به روشهای مرسوم بازاریابی در شرکتهای بزرگ ، نمیتوانند اینگونه بازاریابی را انجام دهند .
بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است. اینگونه بنگاهها به طور میانگین بیش از نیمی از نیروی انسانی شاغل در اقتصاد را به کار گماردهاند و نیمی از کل مشاغل جدید را فراهم می آورند.
پاورپوینت درباره کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط